تبیان، دستیار زندگی
نمایش آنا کارنینا در تماشاخانه ایرانشهر با تخفیف 50 درصدی بهای بلیت برای دانشجویان، از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه پذیرای این علاقه مندان به تئاتر می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«آناکارنینا» به دانشجویان تخفیف می دهد

نمایش «آناکارنینا» در تماشاخانه ایرانشهر با تخفیف ۵۰ درصدی بهای بلیت برای دانشجویان، از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه پذیرای این علاقه مندان به تئاتر می شود.

پیشخوان خبر تبیان

نمایش آناکارنینا

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، نمایش «آناکارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی که این روزها در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، تخفیف ۵۰ درصدی را برای دانشجویان علاقه مند به تماشای این اثر در نظر گرفته است. بر این اساس دانشجویان می توانند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از این تخفیف بهره مند شوند. نمایش «آناکارنینا» با حضور معصومه رحمانی و بهنام شرفی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می رود.

چهره‌های هنری در تماشاخانه ایرانشهر

چهره‌های فرهنگی و هنری در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای نمایش‌های این مجموعه نشستند. لیلی گلستان، لوریس چاکناواریان، حسن اسدی، محمد ساربان، ناصر آقایی، روح‌الله جعفری، شیرین یزدان بخش شامگاه جمعه ۲ تیرماه به تماشای نمایش‌های  «بوف نه‌چندان کور»، «روال عادی»  ، «آناکارنینا» و «پالت» نشستند.

نمایش‌های «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی با بازی: رحیم نوروزی، مسعود کرامتی، نازنین بیاتی و الهام نامی ساعت ۱۹ «روال عادی» به کارگردانی محمدرضا خاکی با بازی مسعود دلخواه و کوروش سلیمانی ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان و نمایش‌های «آناکارنینا» به کارگردانی آرش عباسی با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی ساعت ۱۹:۳۰ و «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی با بازی سوسن پرور، یزدان جیرانی، مهران رنجبر، بهنام شرفی، سمیرا کریمی، محمد نادری و محمد حاتمی در ساعت ۲۱:۳۰ در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر همه‌روزه به‌غیراز شنبه‌ها به صحنه می‌روند.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .