تبیان، دستیار زندگی
ست   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فتح خرمشهر یك حادثه نیست بلكه سندی برای مقاومت ملت ایران به شمار می‌رود. حجت‌الاسلام اسدالله ایمانی در خطبه‌های نمازجمعه افزود:به‌رغم تمام امكانات نظامی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح خرمشهر سند مقاومت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فتح خرمشهر یك حادثه نیست بلكه سندی برای مقاومت ملت ایران به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام اسدالله ایمانی در خطبه‌های نمازجمعه افزود:به‌رغم تمام امكانات نظامی رژیم بعث، جوانان ایرانی با توكل برخدا در كمتر از ‪ ۲۴‬روز توانستند خرمشهر را آزاد كنند.
وی گفت:ازخودگذشتگی جوانان ایران در طول تاریخ انقلاب بعنوان افتخار به شمار می‌رود كه نباید به راحتی در اثر گذر زمان به فراموشی‌سپرده شود بلكه اصحاب قلم باید این حوادث را به یاد مردم بیاورند.
ایمانی با اشاره به تحریم های آمریكا علیه ایران در طول ‪ ۲۶‬سال از عمر انقلاب، اظهار داشت: امروز نیز اگر آمریكا ایران را در شورای امنیت محكوم كند برای مردم این كشور هیچ اهمیتی ندارد و مثل گذشته در مقابل توطئه‌های اروپا و آمریكا ایستادگی می‌كنند.
وی با اشاره به حادثه اخیر جاده بم - كرمان گفت: آمریكا برای برهم زدن امنیت كشور برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌كند پس باید مسوولان امنیت مرزها را تامین كنند.