تبیان، دستیار زندگی
رد  سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز درس عبرت برای تمام ملت های مسلمان است.  حجت الاسلام صادقی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروزآغاز محاصره اقتصادی افزود: آمریكا پس از شكست در ایران با استفاده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملت ایران با الگوگیری از حادثه عظیم عاشورا از دشمنان واهمه ای ندارد

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز درس عبرت برای تمام ملت های مسلمان است.

حجت الاسلام صادقی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروزآغاز محاصره اقتصادی افزود: آمریكا پس از شكست در ایران با استفاده از هم پیمانانشان در اروپا دست به محاصره اقتصادی زدند و به بركت این محاصره امروز كشور ما در ابعاد مختلف علمی و صنعتی در حال پیشرفت است.

وی تصریح كرد: ایران در بسیاری از امور خصوصا صنایع هسته ای جزو برترین كشورهای دنیاست و این برای دشمنان اسلام غیر قابل تحمل است.

وی اضافه كرد: آمریكا و متحدانش هنوز این ملت را نشناخته و از حوادث گذشته درس نگرفته و نمی دانند این ملت وعده های خدا را با تمام وجود باور دارد و با انسان های خود فروخته متفاوت است.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان باید بدانند كه ما هرگز آغاز گر جنگ نیستیم، اما اگر از طرف دشمن دعوت به جنگ شدیم اجابت خواهیم كرد و معتقدیم، آغازگر جنگ فانی است و محكوم به شكست است.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام باید بدانند كه ملت ما 14 قرن است كه فرهنگ عاشورا را زنده نگه داشته و برای ترویج آن از جان مایه گذاشته و هر نسل، نسل بعدی را به آن توصیه كرده به طوری كه ملت ایران با الگوگیری از این حادثه عظیم از دشمنان واهمه ای ندارد و تا آخرین قطره خون از اصول خود محافظت می كند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در سال 42 كه فرمود'' قلبم را برای نیزه های شما آماده كرده ام اما برای زورگویی های شما نه'' گفت: امروز نیز همان فریاد و خروش را از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی در موقعیتی بهتر و مناسب تر می شنویم.