تبیان، دستیار زندگی
اولین چلنجر تنیس ایران را فتح كرد اولین دوره مسابقات بین المللی حرفه ای تنیس چلنجر با قهرمانی " اسكار هرناندز" تنیس باز اسپانیایی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار تبیان : هرناندز اسپانیایی و شیررآلمانی، پس از یك هفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت های حرفه ایی تنیس- چلنجر

تنیس باز اسپانیایی اولین چلنجر تنیس ایران را فتح كرد


اولین دوره مسابقات بین المللی حرفه ای تنیس چلنجر با قهرمانی " اسكار هرناندز" تنیس باز اسپانیایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار تبیان : هرناندز اسپانیایی و شیررآلمانی، پس از یك هفته رقابت و پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال نخستین دوره رقابت های تنیس حرفه ای ایران راه پیدا كردند وعصر دوشنبه به مصاف هم رفتند كه این بازی با برتری " اسكارهرناندز" تنیس بازاسپانیایی پایان یافت.

در پایان این مسابقات، جام قهرمانی رقابت ها توسط علی كفاشیان معاون سازمان تربیت بدنی به اسكارهرناندز اهدا شد.البته این كاپ به عنوان یادبود(ATP) در ایران خواهد ماند.

همچنین نماینده فدراسیون تنیس بازان حرفه ای جهان در سخنان كوتاهی از نحوه برگزاری مسابقات در ایران قدردانی كرد و افزود: از برپایی این رقابت ها آنهم در سطح عالی در ایران متعجب شدم ، چرا كه سالیان طولانی بود، كه این مسابقات در ایران برگزار نمی شد.

وی تصریح كرد: همكاری و امكانات بسیار خوبی در ایران برای گسترش تنیس وجود دارد و فدراسیون جهانی تنیس بازان حرفه ای امیدوار است برگزاری این رقابت ها در ایران تداوم یابد.

گفتنی است، در این مراسم از داوران بین المللی و نماینده (ATP) توسط هیات تنیس تهران و معاون سازمان تربیت بدنی تقدیر شد. برگزاری این جام یعنی چلنجر و مسابقات ستار گان تنیس جهان برگ زرینی بود در كارنامه هیئت تنیس استان تهران و محمد جمشیدی رئیس جوان  و موفق ورزش كشور تا باری دیگر لیاقت و موفقیت خود را به مسئولان  سازمان و علاقه مندان تنیس ثابت نماید  به امید پیشرفت روز افزون ورزش تنیس ایران