تبیان، دستیار زندگی
رئیس مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات از آموزش250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره های الكترونیكی خبر داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش معلمان پایه یازدهم از طریق دوره های الكترونیكی

آموزش 250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره های الكترونیكی

رئیس مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات از آموزش 250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره های الكترونیكی خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز اسفندیار چهاربند با اشاره به استقرار پایه یازدهم در سال تحصیلی (97-96)، گفت: دوره های مربوط به كتب تازه تألیف پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید به3 شیوه حضوری، الكترونیكی و متمركز كشوری برای معلمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شیوه حضوری، ابتدا 1856 نفر از معلمان پایه یازدهم در دوره تأمین مدرسی شركت كرده، سپس این افراد با حضور در استان ها نسبت به آموزش همه معلمان پایه یازدهم،  اقدام خواهند كرد.

چهاربند تصریح كرد: در بخش دوره های حضوری، 58 عنوان كتاب جدیدا لتألیف  داریم كه از این تعداد، 19عنوان مربوط به شاخه نظری، 30 عنوان كتاب مربوط به شاخه فنی و حرفه ای و 9 عنوان به شاخه كاردانش مربوط می شود.

وی خاطرنشان كرد: در شیوه آموزش الكترونیكی، 27 عنوان كتاب مربوط به شاخه نظری و 6 عنوان مربوط به شاخه فنی ‌و حرفه‌ای است كه مجموعاً آموزش های لازم به صورت الكترونیكی برای 250 هزار معلم ارائه می شود.

رئیس مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهاركرد: در شیوه متمركز كشوری، دوره های آموزشی مربوط به36 عنوان كتاب شاخه فنی وحرفه ای برای 2695 نفر از معلمان رشته های خاص به صورت یك جا برگزار خواهد شد.

وی ازبرگزاری آزمون دوره های آموزشی اعم از تأمین مدرسی، متمركز كشوری و الكترونیكی در مراكزآزمون خبرداد و تصریح كرد: دراین راستا، درتمامی استان ‌ها درحال جمع ‌آوری اطلاعات مربوط به سایت‌ های كامپیوتر هستیم تا پس از اجرای آموزش ‌ها، معلمین آزمون خود را به صورت الكترونیكی و در مراكز برگزار نمایند.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی