تبیان، دستیار زندگی
ند  مشاور رییس جمهور در امور علما و روحانیون، در اولین یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) قم بر اهتمام حوزه‌های علمیه و روحانیت برای حل مسأله حجاب تأكید كرد.   حجت‌الاسلام ناصر سقای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانیت برای حل مسأله حجاب در جامعه فریاد بزند

مشاور رییس جمهور در امور علما و روحانیون، در اولین یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) قم بر اهتمام حوزه‌های علمیه و روحانیت برای حل مسأله حجاب تأكید كرد.

حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، مشاور رییس‌جمهور در امور علما و روحانیون، در اولین یادواره شهدای مدرسه علمیه امام صادق (ع) قم گفت: هر چه به زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیك‌تر می‌شویم، وظیفه ما طلاب سنگین‌‌تر می‌شود و نیاز دنیا به ما بیشتر خواهد شد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و این حكومت روحانیت است كه توانسته چنین حكومتی را در سطح دنیا ایجاد كند.
مشاور رییس جمهور گفت: حوزه علمیه در برابر حجاب مسؤول است و روحانیت باید در جامعه فریاد بزند و در پی حل آن باشد.
وی خطاب به طلاب گفت: جوانان ما در معرض خطرند و شبهاتی با ظرافت خاص به آنان القا می‌شود. روحانیت وظیفه دارد به این شبهات فكری پاسخ دهد و روند پاسخگویی به این شبهات باید سامان‌دهی شود.
حجت‌الاسلام بی‌ریا افزود: باید سعی كنیم مشكلات داخلی را حل كنیم؛ زیرا دنیا امروز به دنبال آن است كه مشكلات داخلی را بزرگ جلوه دهد.