تبیان، دستیار زندگی
رد  حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اجرای امر به معروف و نهی از منكر را باعث تامین سعادت جهان و آرامش جامعه دانست. حضرت آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی، امروز سه شنبه در دیدار جمعی از اعضای سپاه حفاظت پرواز فرودگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امر به معروف و نهی از منكر، سعادت جهان و آرامش جامعه را به ارمغان می‌آورد

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اجرای امر به معروف و نهی از منكر را باعث تامین سعادت جهان و آرامش جامعه دانست.

حضرت آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی، امروز سه شنبه در دیدار جمعی از اعضای سپاه حفاظت پرواز فرودگاه‌های كشور، با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: خداوند كتاب قرآن را برای روشن شدن حقایق دو جهان برای مسلمانان نازل كرده و لازم است بشر با استفاده از حقایق و آموزه‌های قرآن در جهت سعادت و تكامل خود گام بردارد.
وی با بیان این‌كه عمر انسان‌ها زودتر از آن چیزی كه تصور می‌كنند، سپری می‌شود، تأكید كرد: حیات و جوانی انسان‌ها از بین رفتنی است، سعی كنید فرصت‌ها را به سادگی از دست ندهید و با حسرت زندگی نكنید. به مردم و محرومان جامعه خدمت كنید.
این مرجع تقلید امر به معروف و نهی از منكر را یكی از ضروریات جامعه اسلامی عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: در تمام جوامع انسان‌ها باید یكدیگر را به كارهای نیك و پسندیده دعوت كنند و این همان امر به معروف و نهی از منكر است.
وی ادامه داد: با اجرای امر به معروف و نهی از منكر علاوه بر این‌كه رضایت خداوند و نیز توجه حضرت بقیه الله (عج) را نصیب خود می‌كنید، سعادت جهان و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورید