تبیان، دستیار زندگی
ند   حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به فضاسازی و تهدیدهای غرب بر ضد ایران و مسلمانان، آن را جنگ روانی عنوان كرد. حضرت آیت‌الله   نوری همدانی، در دیدار جمعی از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كشورهایی كه در كمین ما نشسته‌اند، اجازه نخواهیم داد پا به ایران بگذارند

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به فضاسازی و تهدیدهای غرب بر ضد ایران و مسلمانان، آن را جنگ روانی عنوان كرد.

حضرت آیت‌الله   نوری همدانی، در دیدار جمعی از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسلام از آغاز دارای دشمن بوده و هست؛ زیرا با منافع مسرفان، ظالمان، و مستكبران مخالف است. اسلام حضور افراد ستمكار را در جامعه نمی‌پذیرد. وجود این افراد با اصل اسلام در تضاد است.
وی با بیان این‌كه اگر جامعه اسلامی ساكت بنشیند، دشمنان ما را از بین می‌برند، گفت: دشمنان، امروز قدرت‌مندتر از گذشته با تهاجم نظامی و فرهنگی به كشورهای اسلامی هجوم آورده‌اند. آن‌ها با تبلیغات منفی و راه‌اندازی شبكه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و ساخت فیلم‌های مختلف به دنبال آن هستند تا مردم جهان را نسبت به اسلام بد بین كنند و چهره اسلام را خشن نشان دهند.
این مرجع تقلید اضافه كرد: غرب از قرن‌ها قبل وارد كشورهای اسلامی شد و با ایجاد خود كم‌بینی و خودباختگی در بین مسلمانان، تمام ثروت آن‌ها را به غارت برد. موزه‌های آن‌ها پر است از آثار تاریخی و ملی كشورهای مسلمان. آن‌وقت توقع دارند مسلمانان چیزی نگویند و اگر حرفی هم بزنند، به خشونت‌ طلبی و ضد آزادی و دموكراسی متهم می‌شوند.
وی تأكید كرد: دشمنان جلوی پیشرفت علمی ما را در هر زمینه می‌گیرند. دلشان می‌خواهد مانند دوران پهلوی بیایند، بچرند و ببرند و مردم در برابر آن‌ها تسلیم و ذلت‌پذیر باشند. با جهانیان بر اساس منطق رفتار می‌كنیم، ولی در برابر كشورهایی كه در كمین ما نشسته‌اند، هوشیار و بیداریم. به آن‌ها می‌گوییم دیگر اجازه نخواهیم داد پا به این كشور بگذارید. در خواب خرگوشی هم نمی‌توانید ‌چنین تصوری داشته‌ باشید. تمام بمب‌های شیمیایی كه صدام بر ضد ما استفاده كرد، از كجا آمد؟ از همان كشورهایی كه امروز ما را خشونت طلب معرفی می‌كنند.