تبیان، دستیار زندگی
ود   سردبیر نشریه علوم سیاسی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، با اشاره به شهادت عده‌ای از هم‌وطنان در جاده بم - كرمان به دست اشرار، خواستار شناسایی و مجازات عاملان این حادثه دلخراش شد و گفت: در سایه امنیت، معنویت در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معنویت در سایه امنیت، در میان مردم منتشر ‌می‌شود

سردبیر نشریه علوم سیاسی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، با اشاره به شهادت عده‌ای از هم‌وطنان در جاده بم - كرمان به دست اشرار، خواستار شناسایی و مجازات عاملان این حادثه دلخراش شد و گفت: در سایه امنیت، معنویت در میان مردم منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی، با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه جاده بم - كرمان اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است که هرکس فرد بی‌گناهی را بکشد، گویا تمام انسان‌ها را کشته و هر کس فردی را هدایت کند، گویا همه انسان‌ها را هدایت کرده است. این دو آموزه در کنار هم قراردارند.
مسوول مركز تحقیقات حكومت اسلامی وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ضرورت برخورد جدی نهادهای مربوط با عاملان این جنایت را مد نظر قرار داد و افزود: اگر ما به دنبال روشن کردن چراغ معنویت در سطح جهان هستیم، در کشور خود نیز باید تدابیری بیاندیشیم تا هم امنیت مردم تامین و هم با اخلال‌گران برخورد شود.
وی در پایان گفت: باید در سایه امنیت، معنویت در میان مردم منتشر شود.