تبیان، دستیار زندگی
می  نوزدهمین كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مرداد ماه هم ‌زمان با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) در تهران برگزار می‌شود. محمد حسن طبریان، مسؤول دبیرخانه هیأت علمی كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی  گفت: با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوزدهمین كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

نوزدهمین كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مرداد ماه هم ‌زمان با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) در تهران برگزار می‌شود.

محمد حسن طبریان، مسؤول دبیرخانه هیأت علمی كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی  گفت: با توجه به همزمانی همایش بین‌المللی قدس و حمایت از حقوق فلسطین با نوزدهمین كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی این كنفراس را مردادماه، همزمان با مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و با حضور جمع زیادی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی جهان اسلام برگزار خواهد كرد.
وی افزود: از همه پژوهشگران و اندیشمندان علاقه‌مند به وحدت اسلامی و تقریب مذاهب دعوت می‌شود با ارایه مقالات در یكی از پنج موضوع پیشنهادی، این كنفرانس بزرگ علمی و فرهنگی را یاری رسانند.
طبریان موضوع كنفرانس را مسلمانان در كشورهای غیر اسلامی، حقوق، وظایف، مشكلات و راه‌كارها عنوان كرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در پنج محور، مفهوم اصطلاحات اقلیت‌ها، مهاجران، گروه‌ها، حقوق و ظایف، مشكلات و راه‌كارها، تعامل بین اقلیت‌های مسلمان و جهان اسلامی و موقعیت و نقش مسلمانان در نقاط مختلف جهان به نشانی تهران خیابان طالقانی بعد از چهار راه فرصت شماره 357 مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی ارسال نمایند.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مجمع جهانی تقریب با نشانی www.taghrib.ir مراجعه نمایند.
جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.taghrib.ir مراجعه نمایند.