تبیان، دستیار زندگی
ان   مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، كسب لوح افتخار ناشر برگزیده كشور در سال 84 و دو لوح افتخار در عرصه مطبوعات كشور را ارمغان انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی از نوزدهمین نمایشگا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سه لوح افتخار، ارمغان دفتر تبلیغات اسلامی از نمایشگاه كتاب تهران

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، كسب لوح افتخار ناشر برگزیده كشور در سال 84 و دو لوح افتخار در عرصه مطبوعات كشور را ارمغان انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب و سیزدهمین جشنواره مطبوعات كشور اعلام كرد.

حجت‌الاسلام صادق گلزاده  اظهار داشت: با توجه به این‌كه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب و سیزدهمین جشنواره مطبوعات اولین اقدام سنگین دولت جدید در برگزاری نمایشگاه بود، توفیق خوبی را برای خود رقم زد.
وی حجم و تركیب بازدیدكنندگان از این نمایشگاه را قابل توجه خواند و گفت: نمایشگاه امسال تعداد بیشتری از بازدیدكنندگان را به خود اختصاص داد و بازدیدكنندگان طالب فكر و اندیشه از این نمایشگاه استقبال بیشتری كردند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی افزود: امسال حجم فروش كتاب بیش از پنجاه درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و این به معنای روی آوردن مخاطبان اصلی نمایشگاه كتاب به این رویداد فرهنگی است.
حجت‌الاسلام گلزاده اقدامات مذهبی و ارزشی را از ویژگی‌های دیگر نوزهمین نمایشگاه كتاب برشمرد و خاطرنشان ساخت: اقدام مشترك دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد برگزاری نمایشگاه، حضور روحانیان برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مختلف نسل جوان و اقامه نماز جماعت در هفت نقطه نمایشگاه، نكات قابل توجهی بود كه با استقبال چشمگیر بازدیدكنندگان نمایشگاه روبرو شد.
وی درباره حضور دفتر تبلیغات در دو عرصه كتاب و مطبوعات اظهار داشت‌: در بازار بین‌المللی كتاب صد و چهل عنوان كتاب‌ عربی عرضه شد و در حوزه بین‌الملل و در سالن پیامبر اعظم (ص)، 35 عنوان از آثار بوستان كتاب دفتر تبلیغات اسلامی را ارایه كردیم.
مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی از حجم بالای استقبال بازدید كنندگان از غرفه‌های كتاب دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: فروش كتاب انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته صد در صد رشد داشت.
حجت‌الاسلام صادق گلزاده كسب مقام ناشر برگزیده كشور در سال 1384 در این نمایشگاه را نوزدهمین عنوان افتخار‌آمیز انتشارات دفتر تبلیغات عنوان كرد.
وی به حضور دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه مطبوعات اشاره كرد و گفت: مجله پیام زن در بخش نشریات بانوان در سالن یك و مجموعه نوزده نشریه شامل نشریات، سنجاقك، پوپك، سلام بچه‌ها، معارف اسلامی، پگاه حوزه، نقد و نظر، آیینه پژوهش، علوم سیاسی، تاریخ اسلامی، پژوهش قرآنی و پاسدار اسلام و نشریات دیگر در سیزدهمین جشنواره مطبوعات حضور داشتند.
مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، انتخاب نشریه پگاه حوزه را به عنوان نشریه برتر حوزه دین و نشریه پیام زن را به عنوان نشریه برتر مسایل دختران و بانوان، از دیگر افتخارات دفتر تبلیغات در عرصه مطبوعات اعلام كرد.
حجت‌الاسلام گلزاده برگزاری نشست‌های جانبی در حاشیه برگزاری نمایشگاه را از جمله اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه امسال برشمرد و افزود: نشریه معارف اسلامی و پگاه حوزه با حضور مدیران مسؤول و نویسندگان این نشریات، چندین نشست را برگزار كردند و به پرسش‌های مراجعان پاسخ دادند.
وی در پایان خاطرنشان كرد: دفتر جنبش نرم‌افزاری به منظور تحقق بخشیدن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نشستی را با موضوع بررسی دو دهه روشنفكری حوزوی، پنج‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه در این نمایشگاه برگزار كرد. در این نشست حجت‌الاسلام مهدوی‌راد، سردبیر نشریه آیینه پژوهش، حجت‌الاسلام نجف لك‌زایی، سردبیر نشریه علوم سیاسی و آقای صاحبی، ریاست موسسه دین‌پژوهشی كشور سخنرانی كردند.