تبیان، دستیار زندگی
ند  حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی بر لزوم بهره‌گیری تكنولوژی و صنعت برای رفاه حال بشریت تأكید كرد.   حضرت آیت‌الله   صافی گلپایگانی امروز در دیدار مدیر كل مخابرات و اداره ثبت استان قم، خدمت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرب از تكنولوژی برای استعمار بشریت استفاده می‌كند


حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی بر لزوم بهره‌گیری تكنولوژی و صنعت برای رفاه حال بشریت تأكید كرد.

حضرت آیت‌الله   صافی گلپایگانی امروز در دیدار مدیر كل مخابرات و اداره ثبت استان قم، خدمت به بندگان خداوند را از مهم‌ترین عبادات خداوند برشمرد و گفت: خدماتی كه امروز از طرف وزارت ارتباطات به مردم ارایه می‌شود، برای آسایش و ترقی جامعه مفید و لازم است. جامعه نیازمند خدمت شماست.
وی دستورات و برنامه‌های اسلام را در جهت رفاه و آرامش جامعه بشری ارزیابی كرد و گفت: بسیاری از تكنولوژی‌ها و پیشرفت‌هایی كه امروز استان به آن دست یافته است، از سوی پیامبر اعظم (ص) و ائمه (ع) به ما بشارت داده شده بود.
ایشان ادامه داد: یكی از نكاتی كه مسؤولان و دولتمردان جهان باید در نظر بگیرند، این است كه از صنعت و تكنولوژی برای سعادت بشر و رفاه حال آنان استفاده كنند، ولی متأسفانه شاهدیم كه برخی افراد از این امكانات در جهت به قدرت رسیدن خود و به استعمار كشیدن ملت‌ها بهره می‌برند. تكنولوژی نعمتی است كه خداوند در اختیار ما قرار داده است.
وی اضافه كرد: جامعه اسلامی باید روز به روز با پیشرفت علمی و تكنولوژی خود، به عزت و عظمت مسلمانان و اسلام بیافزاید. اگر ما از صنعت و علوم روز دنیا استفاده نكنیم، ضعیف خواهیم شد.