تبیان، دستیار زندگی
شد  رییس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، ویژه برنامه‌های فرهنگی قم را در چهارده و پانزدهم خرداد ماه تشریح كرد.  نصرت‌الله لطفی، امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت یاد و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه‌ برنامه‌های چهارده و پانزده خرداد ماه تشریح شد


رییس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، ویژه برنامه‌های فرهنگی قم را در چهارده و پانزدهم خرداد ماه تشریح كرد.

نصرت‌الله لطفی، امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تقدیر از شهدای پانزدهم خرداد ماه اظهار داشت: حضرت امام (ره) حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد. و هر ساله با برگزاری باشكوه مراسم ارتحال ایشان تلاش می‌شود بیعت مجددی با آرمان‌های حضرت امام (ره) و جانشین بر حق او، یعنی رهبر معظم انقلاب بسته شود.
وی با بیان این‌كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برای گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و پانزدهم خرداد چهار كمیته كاری تشكیل داده است، گفت: در این كمیته‌ها درباره شیوه اعزام زائران به حرم مطهر امام (ره)، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، پشتیبانی از زایرانی كه از سراسر كشور به قم می‌آیند، برگزاری مراسم ویژه ارتحال در قم و راهپیمایی پانزدهم خرداد در قم بحث و بررسی می‌شود.
لطفی در این جلسه همچنین با اشاره به سخنان حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی درباره نام‌گذاری یك هفته به نام قم افزود: با هماهنگی‌های لازم كه با مسؤولان انجام شده است، هفته‌ منتهی به قیام خونین نوزده دی مردم قم، به همین نام نام‌گذاری شده و محققان، علما و اندیشمندان و صاحبان فكر و قلم در این مدت به تبیین و تشریح جایگاه اسلامی، علمی و انقلابی قم بپردازند.