تبیان، دستیار زندگی
ند آیت الله العظمی صافی  خطاب به مربیان پرورشی و دانش آموزان گفت: دشمنان با نفوذ در بین جوانان درصدد گرفتن هویت دینی هستند.   آیت الله صافی در دیدار جمعی از مربیان پرورشی كرج و دانش اموزان مدرسه رسالت قم گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان با نفوذ بین جوانان درصدد گرفتن هویت دینی آنها هستند

آیت الله العظمی صافی  خطاب به مربیان پرورشی و دانش آموزان گفت: دشمنان با نفوذ در بین جوانان درصدد گرفتن هویت دینی هستند.

آیت الله صافی در دیدار جمعی از مربیان پرورشی كرج و دانش اموزان مدرسه رسالت قم گفت: برنامه های كه سوی شما مربیان در مدارس اجرا می شود باعث جاری شدن اسلام درجامعه شده و هویت دینی اسلام حفظ خواهد شد.

وی تصریح كرد :دشمنان قسم خورده در تلاش هستند با هر ابزاری در بین جوانان نفوذ كرده و هویت دینی اسلام را از بین ببرند ولی امروزه دانش آموزان و مربیان با هوشیاری كامل دربرابر توطئه آنها ایستادگی می كنند.

ایشان خاطر نشان كرد:‌مربیان در كرج تحت شرایط خاصی هستند و با امر به معروف و نهی از منكر باعث ترویج دین می شود و كسانی كه در این مسیر خدمت به اسلام می كنند در واقع جهادگر در راه خدا هستند و در جهان كنونی باید همه در تربیت جامعه دینی باشیم.

وی افزود: انسان ها زمانی كه در ترویج دین اسلام باشند و در راه علم قدم بردارند جهاد در راه خدا انجام و این باعث شادی امام عصر''عج'' می شود و انسان هر چه قدر علم داشته باشد تواضع آن بیشتر شده و باعث تقرب به خداوند می شود.

آیت الله صافی ادامه داد:‌یكی از سرمایه های انسان حفظ قرآن و حدیث است و اگر فردی این دو را داشته باشد برای تبلیغ اسلام بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: ارزش یك ساعت علم بالاتر است از قرائت قرآن چرا كه حلال و حرام را جدا می كند و اگر در جامعه ای حرام و حلال خداوند نباشد آن جامعه منحرف خواهد شد.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود علما و دانشمندان ایرانی در كشور گفت: امروزه ذخایر علمی داریم كه هیچ ملتی ندارد چرا كه پاسخ هر سوال در نهج البلاغه و قرآن وجود دارد.

وی در پایان از مربیان آموزشی خواست با امر به معروف خواست با امر به معروف و نهی از منكر دین را در جوامع ترویج و باعث حاكمیت اسلام در جهان كنونی نمی شوند.