تبیان، دستیار زندگی
رد   سیاسی بسیج شهرستان‌های ورامین و شهرری با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو كردند. ایشان در این دیدار با اشاره به آیاتی از سوره‌ی عصر، همگان را به استفاده‌ی بهینه از زمان و انجام عمل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حفظ حیا و حجاب اسلامی بانوان در عصر حاضر اهمیت دارد

  سیاسی بسیج شهرستان‌های ورامین و شهرری با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو كردند.

ایشان در این دیدار با اشاره به آیاتی از سوره‌ی عصر، همگان را به استفاده‌ی بهینه از زمان و انجام عمل صالح توصیه كرد و گفت: اگر انسان این‌گونه باشد در آینده حسرت نخواهد خورد، زیرا وقت خود را بیهوده تلف نكرده است.

وی، شكرگزاری در برابر نعمت الهی مخصوصا بزرگ‌ترین نعمت یعنی حیات را بسیار مهم خواند و افزود: انسان باید دائما شكرگزار نعمت حیات و زندگی باشد.

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، كارهای تربیتی و اعتقادی كه با تربیت نسل جوان در ارتباط است را از جمله كارهایی ارزشمند برشمرد كه انسان با انجام آن‌ها موجب خسران نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش مربیان تربیتی در جامعه، خاطرنشان كرد: تربیت باید تربیت دینی باشد.

این مرجع تقلید، با تاكید بر اهمیت حفظ حیا و حجاب اسلامی بانوان در عصر حاضر، ضمن یادآوری سیره‌ی حضرت زهرا (س) تصریح كرد: حضرت زهرا (س) از پشت پرده با نامحرمان سخن می‌گفتند و حتی وقتی مجبور به خواندن خطبه جهت دفاع از حضرت امیر (ع)شدند از پشت پرده سخن گفتند.

وی الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) و قرآن مجید را مورد تاكید قرار داد و گفت:‌ باید ارزش‌های اسلامی زنده باشند. نگذاریم آنها را بمیرانند.