تبیان، دستیار زندگی
ند رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از كمك ‪ ۱۰‬میلیون ریالی شهرداری به كتابخانه‌های پایتخت برای تهیه كتاب در هر فصل خبر داد. "علی عسكری"  اظهارداشت: شهرداری در سال جاری بیش از چهار میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال جه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان فرهنگی وهنری شهرداری هرفصل ‪ ۱۰‬میلیون ریال به‌كتابخانه‌های پایتخت كمك می‌كند

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از كمك ‪ ۱۰‬میلیون ریالی شهرداری به كتابخانه‌های پایتخت برای تهیه كتاب در هر فصل خبر داد.

"علی عسكری"  اظهارداشت: شهرداری در سال جاری بیش از چهار میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال جهت كمك به كتابخانه‌های پایتخت در نظر گرفته كه به صورت فصلی جهت تهیه كتاب به آنها ارایه می‌شود.

وی در خصوص شناسایی این كتابخانه‌ها گفت : ‪ ۷۵‬باب از كتابخانه‌های شهر تهران در اختیار شهرداری است كه علاوه بر كمك به این كتابخانه‌ها، ‪ ۲۰‬باب كتابخانه تحت اختیار هیات امنای كتابخانه‌های عمومی كشور نیز از كمك‌های شهرداری بهره‌مند خواهند شد.

به گفته عسكری، شهرداری تهران امسال به كتابخانه‌های حوزه‌های علمیه تهران نیز هر فصل ‪ ۱۰‬میلیون ریال كمك خرید كتاب خواهد كرد.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینكه نزدیك به ‪۱۰‬ میلیارد ریال از این كمك‌ها در زمان برپایی نوزدهمین نمایشگاه كتاب تهران به كتابخانه‌ها اهدا شد، تاكید كرد: هر كتابخانه‌ای در شهر كه از ما كمك بخواهد، در تهیه كتاب به آن كمك خواهیم كرد.

وی در خصوص كمك به كتابخانه‌های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تصریح كرد : شهرداری تنها به كتابخانه‌های این كانون كمك نخواهد كرد چرا كه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به تناوب آنها كمك می‌كند.

عسكری در پاسخ به این سووال كه "هزینه كمك به كتابخانه‌ها ازكجا تامین خواهد شد؟"، افزود : هزینه این بخش در بودجه سال جاری این سازمان از سوی شهرداری تامین شده است.