تبیان، دستیار زندگی
شد طلاب و فضلای مشهدی مقیم حوزه علمیه قم با هدف ایجاد سایت طلاب مشهد گردهم آمدند. به گزارش  مهر، نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم در این گردهمایی، نظام اسلامی را نظامی قدرتمند با اتکا بر عقیده، ایمان و قدرت مردم دانست و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی طلاب و فضلای مشهدی مقیم قم برگزار شد

طلاب و فضلای مشهدی مقیم حوزه علمیه قم با هدف ایجاد سایت طلاب مشهد گردهم آمدند.

به گزارش  مهر، نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم در این گردهمایی، نظام اسلامی را نظامی قدرتمند با اتکا بر عقیده، ایمان و قدرت مردم دانست و گفت: اگر از جان و هستی خود بگذریم تا نظام باقی بماند ارزش دارد و نباید با برخی حرکات، اصول را زیر سوال ببریم.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام سعیدیان، نماینده طلاب و فضلای مشهد، هدف اصلی جلسات طلاب و فضلا را معارفه و آشنایی و برنامه ریزی برای آینده دانست و گفت: در موقعیت فعلی عنایت خاصی از طرف مقام معظم رهبری و جامعه مدرسین به مجمع نمایندگان طلاب و فضلا می شود و این جلسات می تواند باری را از دوش طلاب بردارد.

وی از حمایت کامل جامعه مدرسین از طرح های مصوب مجمع طلاب و فضلا خبر داد و گفت: جامعه مدرسین از ما طرح می خواهد و طلاب نقاط قوت و ضعف را در برنامه های خود می بینند لذا جهت ارائه طرح های مختلف حوزوی بهتر می توانند با این مجمع همکاری کنند.

حجت الاسلام "سعیدیان"، اولویت های مجمع طلاب و فضلای مشهد را راه اندازی سایت طلاب مشهد و فعالیت های علمی، فرهنگی و امور مسکن بر شمرد.