تبیان، دستیار زندگی
ند مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران گفت: با تجهیز حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به فیبر نوری، امکان اتصال به اینترنت برای طلاب این مراکز فراهم می شود. به گزارش مهر حجت الاسلام "سید مهدی حسینی" با بیان این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به فیبر نوری مجهز می شوند

مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران گفت: با تجهیز حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به فیبر نوری، امکان اتصال به اینترنت برای طلاب این مراکز فراهم می شود.

به گزارش مهر حجت الاسلام "سید مهدی حسینی" با بیان این خبر گفت: بر اساس برنامه چهارم توسعه، وزارت ارتباطات موظف شده است که امکان استفاده رایگان از اینترنت در تمامی واحدهای دانشگاهی و آموزشی فراهم شود که برهمین اساس و با پیگری های این دفتر، وزارت ارتباطات با تجهیز حوزه های علمیه خواهران به فیبر نوری مواففت کرده است.

وی افزود: اجرای این مواففت نامه، بستگی به امکانات فنی مخابرات هر استان دارد ولی پیش بینی می شود تا پایان سال در شهرهای بزرگ مانند تهران، قم ، اصفهان و شیراز این امکان فراهم شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران گفت: این دفتر در کنار این فعالیت، طرح تجهیز مدارس علمیه خواهران به رایانه را به حوزه های علمیه خواهران بر مبنای هر 16 طلبه یک رایانه تدوین کرده است که برای این برنامه، 30 درصد هزینه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تامین شده و 70 درصد هزینه تهیه رایانه برای طلاب، توسط مدیران حوزه های علمیه تامین خواهد شد.