تبیان، دستیار زندگی
ند حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: توسعه و تعمیق معنویت، ارتقاء بینش و درک سیاسی و تنظیم عملکرد ولایت مدارانه پاسداران از وظایف اصلی و لسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است. به گزارش خبرگزاری "مهر"، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانیون در سپاه و بسیج بسیجیان جوان را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بیمه کنند

حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: توسعه و تعمیق معنویت، ارتقاء بینش و درک سیاسی و تنظیم عملکرد ولایت مدارانه پاسداران از وظایف اصلی و لسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سالانه نمایندگی های ولی فقیه مناطق و نواحی نیروی مقاومت بسیج که در سالن پنجم آذر ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به ضرورت جریان شناسی و افق دید سیاسی کارکنان سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان نمایندگی ها مسئول فکر و اعتقاد و بینش سیاسی پاسداران هستند و باید جبهه هایی که امروز در مقابل نیروهای خدمتگزار قرار دارند را خوب به پاسداران بشناسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: جبهه های محاربین، معاندین، مخالفین، رقیبان و بی تفاوت ها در جامعه امروز وجود دارند، نوع برخورد و تعامل با هر یک از آنها متفاوت است و پاسداران و بسیجیان باید اشرافیت کامل به نحوه برخورد با آنان را داشته باشند.

سعیدی با اشاره به رویکرد جدید تبلیغات در سپاه افزود: تبلیغات باید مکمل آموزش های عقیدتی در سپاه و بسیج باشد و تبلیغات قلب یک سازمان است و باید از لحاظ فکری و اعتقادی بینش های لازم را به کارکنان انتقال بدهد و نباید تبلیغات فقط به نصب پلاکارد و گرامیداشت ایام خلاصه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقش مهم تبلیغات در افکار عمومی گفت: تبلیغات باید بر مردم تاثیر گذار باشد چون دشمن در وضعیت کنونی از راه تبلیغات و به وسیله ابزارهای تبلیغی می خواهد بر ذهن و افکار جوانان تاثیر گذاشته و در ایمان و باور آنان تزلزل ایجاد کند.

وی گفت: نمایندگی ها و روحانیون در سپاه و بسیج با شناخت نسبت به توطئه های دشمنان، باید به بسیجیان جوان آگاهی داده و آنان را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بیمه کنند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان گفت: اگر نمایندگی ها بتوانند حداقل 45 هزار فرمانده پایگاه مقاومت در سراسر کشور را درست و خوب آموزش دهند کار بسیار بزرگی را انجام داده اند.