تبیان، دستیار زندگی
فعایت های قرآنی نباید صرفاً در سطوح استانی و فرا استانی مطرح شود بلكه باید در رده های پایین تر این آموزش ها شكل گرفته و در مرتبه بالاتر مطرح شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز فعالیت های قرآنی از مدرسه / برگزاری 2 یا 3 دوره مسابقات بین المللی قرآن در ایران

آغاز فعالیت های قرآنی از مدرسه

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مبدأ فعالیت های قرآنی، را مدرسه دانست.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی فیض، با اشاره به ضرورت بازنگری درآموزش های قرآنی مدارس، اظهاركرد: تابستان فرصت خوبی است تا در حوزه آموزش های قرآنی بازنگری داشته باشیم تا در مهرماه با شرایط بهتری فعالیت در این حوزه را آغاز كنیم.

وی ادامه داد: فعایت های قرآنی نباید صرفاً در سطوح استانی و فرا استانی مطرح شود بلكه باید در رده‌ های پایین‌ تر این آموزش ها شكل گرفته و در مرتبه بالاتر مطرح شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این نكته كه آموزش و پرورش به آموزش‌ های قرآنی عشایر نگاه ویژه ای دارد،‌گفت: با توجه به متفاوت بودن اقتضائات و شرایط كودكان و نوجوانان در این مناطق، آموزش ‌ها درقالب متفاوت و منعطف با شرایط تحصیلی عشایر طراحی شده است.

فیض درباره فرآیند برگزاری مسابقات بین المللی قرآن عنوان كرد: پس از استقرار دبیرخانه دائمی تلاش می كنیم 2 یا 3 دوره مسابقه بین المللی قرآنی در ایران برگزار كنیم و پس از تدوین كامل آیین نامه ها در این زمینه، مسابقات به صورت چرخشی در كشورهای علاقه مند انجام خواهد شد.

مرکز یادگیری سایت تبیان،تنظیم:زینب شاه مرادی