تبیان، دستیار زندگی
ه)   جلسه ستاد تسهیلات ویژه زائرین در آستانه هفدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صبح امروز در فرمانداری استان قم برگزار شد.  در این جلسه كه با حضور مسؤولین اعضای كمیته استانی مالی و پشتیبانی با مدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع 20 هزار جلد كتاب در باره امام خمینی (ره)


جلسه ستاد تسهیلات ویژه زائرین در آستانه هفدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صبح امروز در فرمانداری استان قم برگزار شد.

در این جلسه كه با حضور مسؤولین اعضای كمیته استانی مالی و پشتیبانی با مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه، كمیته اسكان با مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، كمیته فرهنگی تبلیغات و اطلاع‌رسانی با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌كمیته هماهنگی و نظارت و ارزیابی با مدیریت ستاد تسهیلات زائرین و امور فرهنگی صبح امروز در فرمانداری استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام هاشمی مسؤول اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین مسؤول كمیته مالی و پشتیبانی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه خرداد، در آستانه سه رویداد مهم و تاریخی همچون ارتحال امام راحل، انتساب مقام معظم رهبری به رهبری امت اسلامی و حادثه عظیم 15 خرداد قرار گرفته‌ایم كه لازم است تمهیداتی در این زمینه از سوی مسؤولین صورت گیرد.
وی با اشاره به دیدگاه‌های پر ارزش امام راحل در مسائل دینی و فقهی افزود: باید مسؤولین فرهنگی استان توجه ویژه‌ای نسبت به نشر آثار ارزشمند امام خمینی (ره) و آشنایی مردم جامعه با دیدگاه آن بزرگوار داشته باشند.
در ادامه جلسه خامه یار مسؤول كمیته فرهنگی و اطلاع رسانی اظهار داشت: توزیع 20 هزار جلد كتاب از مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و انتشار 10 هزار جلد كتاب در خصوص شخصیت والای ایشان به زبان‌های لاتین، عربی و انگلیسی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی با حضور شاعران و بزرگان در بیت امام خمینی (ره) از اقدامات در نظر گرفته شده از سوی این كمیته در مراسم هفدهمین ساگرد ارتحال امام راحل (ره) می‌باشد.
خاطرنشان می‌شود 20 حسینیه و مسجد استان قم در خردادماه آماده پذیرایی زائرین از سراسر كشور می‌باشد.