تبیان، دستیار زندگی
ست  زینب رضایی از اساتید حوزه و مسؤول مدرسه علمیه بنت الهدای علی آباد كتول استان گلستان گفت: حجاب اسلامی یكی از سنت‌های الهی است كه رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان ضروری است. زینب رضایی از اساتید حوزه در حا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسلام با توجه به روحیه زن و مرد ، حدی برای حجاب قرار داده است

زینب رضایی از اساتید حوزه و مسؤول مدرسه علمیه بنت الهدای علی آباد كتول استان گلستان گفت: حجاب اسلامی یكی از سنت‌های الهی است كه رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان ضروری است.

زینب رضایی از اساتید حوزه در حاشیه اردوی دو روزه كه به همت مركز مدیریت حوزه‌های علمیه قم صورت گرفته   گفت: از آنجا كه قم مركز نشر علم و فرهنگ می‌باشد این اردو با هدف آشنایی خواهران طلبه از مراكز علمی، پژوهشی، دینی و فرهنگی برگزار گردیده است.
وی همچنین با بیان اهمیت حجاب با توجه به تشدید مخالفت بیگانگان با این امر الهی افزود: حجاب اسلامی یكی از سنت‌های الهی است كه رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان ضروری است و با توجه به روحیات زنان و مردان حدّی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی با توجه به سال پیامبر و گسترش فرهنگ حجاب گفت: پیامبر اسلام به زنان امت خود دستور داد كه حجاب را كه عامل مصونیت و حفاظت زنان می‌باشد با همه موازین شرعی حفظ نمایند.
خاطرنشان می‌شود شركت كنندگان در اردوی دو روزه از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و كتابخانه آیت الله مرعشی نجفی بازدید كردند.