تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت الله فاضل لنكرانی در دیدار معاون و مسؤولان فرهنگی ستاد كل نیروهای مسلح، مهم‌ترین تلاش دشمنان را فعالیت فرهنگی دانست   حضرت آیت الله فاضل لنكرانی دیروز در دیدار معاون و مسؤولان فرهنگی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهم‌ترین تلاش دشمنان، فرهنگی است

حضرت آیت الله فاضل لنكرانی در دیدار معاون و مسؤولان فرهنگی ستاد كل نیروهای مسلح، مهم‌ترین تلاش دشمنان را فعالیت فرهنگی دانست

حضرت آیت الله فاضل لنكرانی دیروز در دیدار معاون و مسؤولان فرهنگی ستاد كل نیروهای مسلح مهم‌ترین فعالیت دشمنان را فعالیت فرهنگی عنوان و تأكید كرد: دشمنان در صددند عقیده به انقلاب و روحانیت را به ویژه در جوانان هدف بگیرند و در این زمینه فعالیت‌های زیادی از طریق رسانه‌ها انجام داده‌اند.
وی كار فرهنگی را كاری ظریف برشمرد و تصریح كرد: باید افرادی ورزیده در این حیطه فعالیت كنند تا راه‌های مبارزة فرهنگی را ترسیم نمایند.
حضرت آیت الله فاضل لنكرانی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی دانست و بر به كارگیری امكانات روز جهان در مقابله با هجمة دشمنان اسلام و تشیع تأكید كرد.
در این دیدار سردار افشار معاون فرهنگی ستاد كل نیروهای مسلح با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت، اولویت كاری این نهاد را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان كرد.