تبیان، دستیار زندگی
ری   جلسه طلاب و فضلای شهرستان‌های اصفهان، بهشهر، ارسباران و استان كهكیلویه و بویراحمد با حضور استانداران و مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیون برگزار می‌شود.  طلاب و فضلای اصفهان مقیم قم با حضور ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه طلاب و فضلای شهرستانی با حضور استانداران و مشاور ریاست جمهوری

جلسه طلاب و فضلای شهرستان‌های اصفهان، بهشهر، ارسباران و استان كهكیلویه و بویراحمد با حضور استانداران و مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیون برگزار می‌شود.

طلاب و فضلای اصفهان مقیم قم با حضور استاندار اصفهان، گرد هم می‌آیند. این جلسه چهارشنبه؛ بیستم اردیبهشت ماه، ساعت 19:30، در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.
همچنین جلسه طلاب و فضلای شهرستان بهشهر با حضور حجت‌الاسلام حسن مجتهدی، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، پنج‌شنبه، 21 اردیبهشت ماه، ساعت 16:30، در مدرس ساحلی مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد.
طلاب و فضلای استان كهكیلویه و بویراحمد نیز با حضور حجت‌الاسلام بی‌ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیون و آقای حسینی، استاندار كهكیلویه و بویر احمد، آخرین مسایل روز را بررسی و تحلیل می‌كنند.
این جلسه جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه، ساعت 9 صبح در مدرس امام خمینی (ره) مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: جلسه طلاب و فضلای ارسباران كه در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل‌اند نیز جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه، ساعت 10 تا 12 در منزل یكی از طلاب برپا می‌شود.