تبیان، دستیار زندگی
آیین افتتاحیه جشنواره ذوی القربی با حضور آیت الله جوادی آملی در محل شبستان محصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود در این برنامه که با حضور ریاست نمایشگاه خواهد بود تجلیلی از مقام شامخ حضرت آیت الله جوادی آملی به عمل می آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از آیت الله جوادی آملی در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن

آیین افتتاحیه جشنواره ذوی القربی با حضور آیت الله جوادی آملی در محل شبستان محصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود در این برنامه که با حضور ریاست نمایشگاه خواهد بود تجلیلی از مقام شامخ حضرت آیت الله جوادی آملی به عمل می‌آید.

هومن بهلولی- روابط عمومی

آیت الله جوادی آملی

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، روز دوشنبه بیست و دوم خردادماه آیین افتتاحیه جشنواره ذوی القربی با حضور حجت الااسلام والمسلمین  آیت الله جوادی آملی در طبقه دوم شبستان برگزار می شود.

جشنواره ذوی القربی از سلسله جشنواره های مطرح ملی " ملکوت" وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء به ریاست دکتر مرتضی واعظ است که در سال‌های گذشته با موضوع اهل بیت(ع) در قرآن برگزار شد و در این دوره بر اساس کتاب «ادب فنای مقربان» برپا می‌شود.

آیین افتتاحیه پنجمین دوره این جشنواره با عنوان ذوی القربی با حضور آیت الله العظمی جوادی عاملی و همچنین ریاست بنیاد علوم وحیانی در سالن افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.