تبیان، دستیار زندگی
لمان درخشش خیره كننده وحید هاشمیان مقابل هانزاروستوك در هفته پنجم بوندس لیگا و گلزنی اش در این دیدار موجب شد تا پتر نوی روور باز هم با نشاندن دیابانگ بر روی نیمكت ذخیره ها وحید هاشمیان را از ابتدا به میدان بفرستد. برخلاف جری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هلی كوپتر ایرانی بر فراز فوتبال آلمان

درخشش خیره كننده وحید هاشمیان مقابل هانزاروستوك در هفته پنجم بوندس لیگا و گلزنی اش در این دیدار موجب شد تا پتر نوی روور باز هم با نشاندن دیابانگ بر روی نیمكت ذخیره ها وحید هاشمیان را از ابتدا به میدان بفرستد.

برخلاف جریان بازی در دقیقه 6 ، تیم هرتا توسط نیون دورف به گل دست یافت ، اما این گل تا دقیقه 45 پایدار ماند. در این دقیقه زده بل نتیجه را برابر كرد. در دقیقه 66 بار دیگر زننده گل اول هرتا گلزنی كرد و در حالی كه تیم بوخوم تا آستانه یك شكست دیگر پیش می رفت، وحید هاشمیان با گلزنی خود در دقیقه 72 شادی را به اردوی بوخومی ها به ارمغان آورد و نهایتاً بازی با نتیجه مساوی 2 بر2 پایان یافت . این دومین گل وحید در بوندس لیگا و چهارمین گل رسمی او در فصل جاری به حساب می آید. وحید هاشمیان ملقب به هلی كوپتر ایرانی در حالی این روزها بر فراز فوتبال آلمان هنرنمایی می كند كه در تیم ملی فوتبال كشورمان جایی ندارد.