تبیان، دستیار زندگی
ان   مؤسسه شیعه شناسی ششمین شماره ماه‌نامه «اخبار شیعیان» را منتشر كرد.  در آغاز ششمین شماره «اخبار شیعیان» گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام محمد علی شمالی، مدیر گروه دین‌شناسی مؤسسه امام خمینی (ره) و معا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیعیان هلند در ششمین شماره اخبار شیعیان


مؤسسه شیعه شناسی ششمین شماره ماه‌نامه «اخبار شیعیان» را منتشر كرد.

در آغاز ششمین شماره «اخبار شیعیان» گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام محمد علی شمالی، مدیر گروه دین‌شناسی مؤسسه امام خمینی (ره) و معاون بین‌الملل جامعه الزهرا صورت گرفته است. در این گفت‌وگو، حجت‌الاسلام شمالی ضمن تشریح فعالیت‌های جامعه‌الزهرا در عرصه بین‌‌المللی و تربیت طلاب و مبلغان خارجی، به ضرورت‌های افزایش كیفیت و كمیت آموزش و پژوهش در این عرصه اشاره می‌كند.
اخبار شیعیان جهان نیز در این شماره «اخبار شیعیان» در پنج بخش اخبار مذهبی، اخبار فرهنگی، اخبار سیاسی، اخبار اجتماعی و اخبار اقتصادی منتشر شده است.
«تشیع در هلند» عنوان گزارش ویژه این شماره اخبار شیعیان است. شیعیان در هلند حدود دویست هزار نفرند و مسجد هجرت در روتردام، مسجد 14 معصوم در لاهه و مسجد شهر آیندهوفن از جمله مهم‌ترین مساجد مهم شیعیان در این كشور است، هم‌چنین شیعیان هلند در یكی از شبكه‌های خصوصی این كشور، برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌كنند.
گفتنی است، ماه‌نامه «اخبار شیعیان» را مؤسسه شیعه‌شناسی به مدیر مسؤولی حجت‌الاسلام دكتر تقی‌زاده داوری و سردبیری مجتبی فاضل منتشر می‌كند و در آن اخبار، حوادث و تحلیل‌هایی از جوامع و گروه‌های شیعی جهان منتشر می‌شود.