تبیان، دستیار زندگی
ماراتن تولید محتوای دیجیتال با موضوع قرآن و عترت درحالی با حضور مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دبیر ستاد توسعه علم، فناوری اقتصاد و دانش بنیان برگزار شد که دوربین برنامه پر بیننده خندوانه نیز در این ماراتن حضور داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماراتن تولید محتوای قرآنی با حضور دوربین خندوانه برگزار شد

ماراتن تولید محتوای دیجیتال با موضوع قرآن و عترت درحالی با حضور مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و دبیر ستاد توسعه علم، فناوری اقتصاد و دانش بنیان برگزار شد که دوربین برنامه پر بیننده خندوانه نیز در این ماراتن حضور داشت.

هومن بهلولی- روابط عمومی

خندوانه

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، ماراتن تولید محتوای دیجیتال با موضوع قرآن و عترت شامگاه ١٩ خردادماه درحالی با حضور پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و دبیر ستاد توسعه علم، فناوری اقتصاد و دانش بنیان برگزار شد که دوربین برنامه پر بیننده خندوانه نیز در این ماراتن حضور داشت.

این ماراتن با حضور بیش از ٣٠ گروه دانشجویی و دانش آموزی پس از گذراندن کارگاه آموزشی و مشخص شدن موضوعات مورد نظر، در شامگاه ١٩ خردادماه در نیم طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی برگزار شد.

این ماراتون باهمکاری نهاد علمی ریاست جمهوری و همچنین دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و ٤ گروه دانش آموزی نیز در آن حضور داشتند.

این برنامه توسط دوربین خندوانه و برنامه نسیم دانش نیز مورد توجه قرار گرفت تا توجه عموم جامعه نیز به این بخش معطوف شود.

برگزاری زیست بوم یا ماراتن تولید محتوای دیجیتال باموضوع قرآن و عترت یکی از جذابترین فعالیت هایی است که در طول برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد. این ماراتن بزرگترین ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی در کشور است.

در این ماراتن ایده های مختلف قرآنی ومعارف دینی مطرح و بر اساس این ایده ها، مدل کسب و کار طراحی شد.