تبیان، دستیار زندگی
ند  رییس جبهه اسلامی اندونزی در حاشیه سفر خود به قم در دیدار با مراجع تقلید حمایت جهان اسلام از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز ایران را اعلام كرد. استاد محمد رزق، رییس جبهه اسلامی اندونزی  اظهار داشت: مسلمانان بدون ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امت اسلامی از دانش هسته‌ای ایران حمایت می‌كند

رییس جبهه اسلامی اندونزی در حاشیه سفر خود به قم در دیدار با مراجع تقلید حمایت جهان اسلام از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز ایران را اعلام كرد.

استاد محمد رزق، رییس جبهه اسلامی اندونزی  اظهار داشت: مسلمانان بدون اتحاد و وحدت در جهان امروز و در مقابل دشمنان اسلام ضعیف خواهند بودو با این ضعف دشمنان به راحتی می‌توانند ما را از بین ببرند.
وی اتحاد را برای امت اسلام واجب دانست و افزود: ما برای ایجاد وحدت بیشتر و حفظ انسجام بین امت اسلامی به قم سفر كرده‌ایم تا از نزدیك با علمای شیعه صحبت كنیم و زمینه همكاری‌های علمی، فرهنگی و مذهبی را به وجود آوریم.
رییس جبهه اسلامی اندونزی با بیان این‌كه دشمنان اسلام با حیله‌های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند، تصریح كرد: گاهی برخی حرف‌ها بین اهل سنت و یا شیعه منتشر می‌شود كه هیچ‌كدام حقیقت ندارد و این كار تنها با هدف ایجاد تفرقه از طرف دشمنان انجام می‌شود.
وی انرژی هسته‌ای صلح آمیز ایران را نشانه توان‌مندی علمی و پیشرفت جهان اسلام دانست و تأكید كرد: ما مسلمانان جهان، دانش هسته‌ای صلح آمیز ایران را تأیید و حمایت می‌كنیم و می‌دانیم كه این دانش هیچ‌ ضرری برای صلح جهانی و یا منطقه نخواهد داشت.