تبیان، دستیار زندگی
ان   نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی و آثار مکتوب مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در دو غرفه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب 85 در معرض بازدید قرار گرفته است. مسؤول دفتر فن‌آوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرضه محصولات مركز مدیریت حوزه علمیه خواهران

نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی و آثار مکتوب مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در دو غرفه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب 85 در معرض بازدید قرار گرفته است.

مسؤول دفتر فن‌آوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار رسا اظهار داشت: این دفتر تنها ارگانی است که در فضای حوزوی اقدام به تولید ابزارهای کمک آموزشی کرده است و تولید لوح فشرده کمک آموزشی تاریخ اسلام نرم‌افزاری است که در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مورد استقبال عموم قرار گرفت.
حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی عرضه دو نرم‌افزار دیگر به نام‌های رایحه و ندا را از دیگر محصولات عرضه شده در نمایشگاه اعلام کرد و گفت: نرم افزار رایحه شامل 27 عنوان لوح فشرده درباره دروس حوزه علیه خوهران و مباحث آموزشی و فرهنگی است.
وی افزود: بیش از 70 عنوان کتاب مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در انتشارات هاجر در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مسؤول دفتر فن‌آوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نرم‌افزارها و محصولات چندرسانه‌ای مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به سالن میلاد غرفه 153 و برای بازدید از کتاب‌ها به سالن 6 غرفه 7 نشر هاجر مراجعه کنند.