تبیان، دستیار زندگی
ود  سخنگوی دولت گفت: احمدی نژاد پس از مشورت با رهبر معظم انقلاب به احترام نظر مراجع عظام تقلید، در طرح ورود بانوان به ورزشگا‌ه‌ها تجدید نظر می‌كند.   دكتر غلامحسین الهام امروز  در پاسخ به سوال خبرنگار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در طرح ورود بانوان به ورزشگا‌ه‌ها تجدید نظر می‌شود

سخنگوی دولت گفت: احمدی نژاد پس از مشورت با رهبر معظم انقلاب به احترام نظر مراجع عظام تقلید، در طرح ورود بانوان به ورزشگا‌ه‌ها تجدید نظر می‌كند.

دكتر غلامحسین الهام امروز  در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص دستور رئیس جمهور برای ورود بانوان به ورزشگا‌ه‌ها و با توجه به دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید اظهار داشت: رئیس محترم جمهور به ما گفت، مقام معظم رهبری در این باره فرمودند به احترام نظر مراجع عظام تقلید، تجدید نظر كنیم و طبق همین دستور مقام معظم رهبری عمل خواهد شد.
سخنگوی دولت با اشاره به این كه رئیس جمهور در كنفرانس خبری اخیر خود اعلام كرد حرف‌هایی با سران كشورهای جهان دارد، افزود: ایشان تصمیم دارد به مناسبت سال پیامبر اعظم (س) نامه‌هایی به سران چند كشور جهان بنویسد و در اولین گام ،‌نامه مهمی به آقای جرج بوش رئیس جمهور آمریكا نوشته‌است كه از طریق سفارت سوئیس حافظ منافع آمریكا در ایران ارائه خواهد شد. در این نامه ضمن تحلیل وضعیت جهانی و ریشه‌یابی مشكلات، راه‌های جدیدی برای برون رفت از شرایط شكننده موجود جهانی ارائه معرفی شده است.