تبیان، دستیار زندگی
ود  حجت الاسلام ایرانی عصر دیروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان گفت: امروز دشمنان در صدد تحریف قرآن هستند و مسئولین باید با شناسایی استعداد های جوان و طرحی برای والدین آنها درصدد دفاع از قرآن و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهضت جهانی برای مبارزه با توطئه های دشمنان در جهت تحریف قرآن باید تشكیل شود

حجت الاسلام ایرانی عصر دیروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان گفت: امروز دشمنان در صدد تحریف قرآن هستند و مسئولین باید با شناسایی استعداد های جوان و طرحی برای والدین آنها درصدد دفاع از قرآن و نشر آن شوند

وی در مراسم گردهمایی اساتید، معلمین طرح نهضت قرآن آموزی گفت: ذكر ویاد خداوند باعث زنده شدن دل می شود و اگر انسان با قرآن مانوس شود كل زندگی و سیرآن به سوی سعادت خواهد رفت.

حجت الاسلام ایرانی افزود: یكی از دانشمندان غربی می گوید نقطه سقوط غرب زمان آغاز شد كه كتاب آنها تحریف شد و نقطه سقوط مسلمانان نیز زمانی آغاز شد كه آنها كه از كتاب زندگی خود ''قرآن'' فاصله گرفتند و اهتمام مسلمانان به قرآن باعث عدم تحریف قرآن شده است.

وی تصریح كرد: برای حفظ قرآن باید زمان و مكان را شناخت چرا كه با علم به زمان می توان قرآن را شناخت و امروزه نیز باید توطئه و شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان را خنثی كرد.

رئیس سازمان تبلیغات استان ادامه داد: برخی از دشمنان رسما به كشورهای اسلامی اعلام كردند كه باید آیات شهادت، ایثار و جهاد رابردارند و دشمنان امروزه قرآن را با 70 سوره به جامعه عرضه كردند.

وی نجات قرآن از مهجوریت را عمل انس به قرآن عنوان كرد و گفت: سایت های زیادی در از بین بردن اعتقادات و مسائل دینی در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام ایرانی گفت: به تازگی درعربستان رسما تحریف درترجمه را شروع كردند و ما باید به كیفیت قرآن توجه داشته باشیم هر چند درامر كمیت فعالیت خوبی شده است.

وی افزود: باید با برنامه ریزی و برقراری جلسات چند نفره نارسایی را در این مورد بررسی و راهكارهای كوتاه و دراز مدت را ارائه كرد.

حجت الاسلام ایرانی گفت: مسولین باید با شناسایی استعداد های جوان و طرحی برای والدین آنها درصدد دفاع از قرآن ونشر آن شوند.