تبیان، دستیار زندگی
برنامه های میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)در غرفه کودک و نوجوانان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کودک و نوجوان اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برنامه‌های ولادت امام حسن مجتبی(ع) در غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن

برنامه های میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)در غرفه کودک و نوجوانان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کودک و نوجوان اعلام شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

جلیل صادقی زاده مدیر بخش کمیته کودک و نوجوان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی در خصوص برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت:بخش کودک و نوجوان در سه شب برنامه هایی ویژه برای کودک و نوجوان دارد تا کودکان و نوجوانان بتوانند در کنار هم این شب های عزیز را جشن بگیرند.

وی گفت:در این سه شب از جمله شب جمعه با حضور مهمان ویژه جناب آقای علیرضا افشاری متخصص بازی های مفهومی قرآنی و مولف کتاب ودر شب شنبه میزبان آقای رحماندوست نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان و شب یکشنبه میزبان حجت الاسلام راستگو چهره نام آشنای کودک و نوجوان خواهد بود.

همچنین برنامه هایی از جمله برگزاری گروه سرودرضوان،مسابقات متنوع ،نمایش که در این سه شب تکرار می شودهرشب در ساعت ٢١:٣٠ در کنار کودکان و نوجوانان هستند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.