تبیان، دستیار زندگی
نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت. خصوصا آنکه نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است. قطعا نمایشگاه های تخصص
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت. خصوصا آنکه نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است. قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت. خصوصا آنکه نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

سید تقی کبیری

سید تقی کبیری؛ عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ستادخبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم با اشاره به برگزاری نمایشگاه های متعددی که در کشور برگزار می شود گفت: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت. خصوصا آنکه نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است.

او ادامه داد: فضای نمایشگاه قرآن می تواند برای افراد در سنین مختلف جذاب باشد. جوانان به مفاهیم قرآنی علاقه دارند از این رو، می توان مفاهیم قرآنی را همگام با تکنولوژی روز به جوانان ارائه داد که جذابیت این نمایشگاه را دو چندان می کند. بخشی از این کارها در نمایشگاه قرآن به صورت علمی و فنی اجرامی شود و تاثیرگذار خواهد بود.

کبیری درخصوص گذر ربع قرن از برگزاری نمایشگاه قرآن و تاثیری که در جامعه داشته است گفت: طی سالهای گذشته چندین بار برای بازدید از نمایشگاه قرآن آمده ام و فعالیتهایی در این حوزه انجام داده ام. هر سال که شاهد برگزاری نمایشگاه قرآن هستیم، از یک سو با استقبال بیشتر جامعه روبه رو می شویم و از دیگر سو با متدهای جدیدی که در نمایشگاه برگزار می شود همراه می شویم. تمام این امور سبب گرایش بیشتر به سوی معارف اسلامی خواهد شد.

نماینده خوی و چایپاره خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر آن است که اگر بشود نمایشگاه را از حالت سنتی در آورد و به سمت روشهای مدرن برد، طبیعتا با روحیات و علاقه جوان امروز ما همسوتر و متناسبتر خواهد بود.

این عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدی که از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم داشت، اظهار کرد: اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه قرآن بازدید کردند و طی این بازدید به اهمیت و جایگاه نمایشگاه قرآن پی بردند. این امر سبب می شود تا در مجلس نسبت به قوانینی که در حوزه حمایتهای مالی و اعتباری قرآنی وضع می شود، توجه بیشتری داشته باشد. باید توجه داشت که نمایندگان عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی از کمیسیونهای مختلف هستند و می توانند نسبت به اهمیت این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.