تبیان، دستیار زندگی
حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم در مورد بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن گفت: همگان باید کسانی را که در خدمت قرآن هستند و برای این نمایشگاه فعالیت می کنند را تکریم کنند و هر کدام به سهم خود باید به این عزیزان کمک کنند چه بسا این کمک به خود قرآن است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم:

همه باید کسانی را که برای این نمایشگاه فعالیت می‌کنند تکریم کنیم

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم در مورد بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن گفت: همگان باید کسانی را که در خدمت قرآن هستند و برای این نمایشگاه فعالیت می کنند را تکریم کنند و هر کدام به سهم خود باید به این عزیزان کمک کنند چه بسا این کمک به خود قرآن است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت گو با ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن در خصوص ارزیابی غرفه ها گفت: خوشبختانه که هر سال بازدیدی از مجموعه حوزه های علمیه داریم با کارهای جدیدی آشنا می شویم از جمله نرم افزار ها مناسبی که آماده شده و مورد نیاز جامعه است و لازم است که محصولات کاربردی باشد و دربخش سبک زندگی و تعلیم و تربیت کارهای ارزشمندی انجام شده است و این نشان دهنده آن است که توجه ویژه ای به اقتضای زمان شده است و در بخش فضای مجازی هم کارهای بهتری را شاهد بودیم.

وی افزود: در بخش مشاوره که نیاز اساسی است و آن که مردم سوالات خود را مطرح می کنند این نشان دهنده آن است که کار به نحو احسن انجام شده است و در حال حاضر هم متاسفانه دسترسی مردم به عالمان دینی کمتر است و از این جهت افراد در موضوعات مختلف پاسخگو مردم باشند می توانند این خلاء بزرگ را پر کنند.

وی درباره عملکرد و توجه مسئولین فرهنگی به امر نمایشگاه تصریح کرد: به هر حال همگان باید کسانی را که در خدمت قرآن هستند و برای این نمایشگاه فعالیت می کنند را تکریم کنند و هر کدام به سهم خود باید به این عزیزان کمک کنند چه بسا این کمک به خود قرآن است و ما هم در دوران خود سعی بر آن داشتیم که توجه ویژه ای به این امر داشته باشیم که لذا به همین جهت ما در وزارت معاونتی تحت عنوان معاونت قرآنی شکل گرفت که از یک پایه مالی بهتری برخوردار هستند و نگاه ما این بود که بتوانیم بین هنرمندان و قرآن یک پیوندی ایجاد کنیم و آن ها از آموزه و معارف قرآن آثار خوبی را تولید کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.