تبیان، دستیار زندگی
دان می رود صبح یك شنبه 30شهریور  جسله ای ویژه در دفترغمخوار با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعلی انصاریان ، مدافع مغضوب سرخپوشان برگزار شد. موضوع این جلسه انتقال علی انصاریان به فوتبال كشورهای عربی بود ، اما طبق اخبار ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاریان مقابل سپاهان به میدان می رود

صبح یك شنبه 30شهریور  جسله ای ویژه در دفترغمخوار با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعلی انصاریان ، مدافع مغضوب سرخپوشان برگزار شد.

موضوع این جلسه انتقال علی انصاریان به فوتبال كشورهای عربی بود ، اما طبق اخبار رسیده موضوع مذكور به نتیجه چندانی نرسید و نتیجه دیگری حاصل شده است. از آنجایی كه پرسپولیس در آخرین بازی خود و در خط دفاعی، عملكرد ضعیفی داشته است، غمخوار متقاعد شد به انصاریان كه این روزها برای حضور در میدان، لحظه شماری می كند، اجازه دهد تا از هفته پنجم برای این تیم به میدان برود. در صورت صحت این اخبار، علی انصاریان در بازی هفته پنجم پرسپولیس مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

شایان ذكر است لیست 25 نفره پرسپولیس كه به فدراسیون فوتبال تسلیم شده یك جای خالی دارد ، به این ترتیب حضورعلی انصاریان در جمع سرخپوشان در لیگ برتر با مانعی مواجه نخواهد شد ، اگر چنین اتفاقی روی دهد مهرداد میناوند باید تا نیم فصل صبر كند چرا كه حضور او در تركیب پرسپولیس از نظر اداری با اندكی مشكل مواجه خواهد شد.