تبیان، دستیار زندگی
ست آیت الله صافی در دیدار ائمه جماعات مساجد شرق تهران ضمن تبریك ولادت حضرت امام حسن عسكری''ع'' به خدمت ولی عصر''عج'' و روحانیت شیعه گفت: روحانیت در عصر غیبت متكفل امور مذهبی مردم هس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفاع از هویت اسلام وظیفه همه ماست

آیت الله صافی در دیدار ائمه جماعات مساجد شرق تهران ضمن تبریك ولادت حضرت امام حسن عسكری''ع'' به خدمت ولی عصر''عج'' و روحانیت شیعه گفت: روحانیت در عصر غیبت متكفل امور مذهبی مردم هستند و باید صیانت تشیع را پاس دارند.

روحانیت با امر به معروف و نهی از منكر كه نمی توانند اجر و ثواب آن را احصائ كرد در خدمت اسلام باشند و با برنامه ریزی و ارشاد به دنبال انجام مقاصد ولی عصر''عج'' و رفع حوائج و مطالبات آن حضرت باشند.

وی خاطر نشان كرد: كسی كه امر به معروف می كند و دفاع از حدود و ثغور اسلام نماید در واقع خلیفه خدا در روی زمین است و پیامبر اسلام''ص'' نیز فرمود:''اگر یك نفر به دست شما هدایت شود بركتش از همه آنچه كه آفتاب بر آن می تابد بیشتر است''.

آیت الله صافی ائمه جماعات هر منطقه باید گاهی اجتماعاتی ترتیب دهند و كاستی ها و نقایص مساجد را دنبال كنند و خطاب به ائمه جماعات گفت: شما چشم امام زمان''عج'' و چشم اسلام هستند.

وی افزود: اگر علما نباشند شیاطین وارد صحنه می شوند و معاصی و بی حجابی و اختلاط زن و مرد را ترویج می كنند و این علما هستند كه به عنوان جنود اسلام باید دفاع نمایند وجلوی افكار فرق باطله را گرفته و در مقابل مظاهر فساد ایستادگی كنند و حفظ جوان، بانوان و دفاع از هویت اسلام وظیفه همه ماست.

وی در پایان خواستار توفیق همگان خصوصا ائمه جماعات در جلب رضایت حضرت ولی عصر''عج'' شد.