تبیان، دستیار زندگی
ست حجت الاسلام قرائتی در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم گفت: راه مبارزه با بی دینی و فساد در جامعه برخورد عاطفه ای است چرا كه تعداد افراد مسلمان شده از این طریق بیشتر از طرق دیگر است.  وی با اشاره به فعالیت طلاب جو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه مبارزه با بی دینی و فساد در جامعه برخورد عاطفه ای است

حجت الاسلام قرائتی در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم گفت: راه مبارزه با بی دینی و فساد در جامعه برخورد عاطفه ای است چرا كه تعداد افراد مسلمان شده از این طریق بیشتر از طرق دیگر است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب جوان در امر تبلیغ افزود: طلاب جوان در هر زمینه می توانند باعث ترویج دین شوند و تاثیرگذاری آنها بیشتر از طلاب كهن سال است.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به دست یابی دانشمندان ایرانی به فناوری هسته ای گفت: امروز هر جوان ایرانی یك بمب هسته ای است .

وی گفت: جوان ما باید با هوشیاری از دستورات قرآن استفاده و در مقابل این بی دینی های منافقان ایستادگی كنند.

حجت الاسلام قرائتی افزود: امروز دشمنان با استفاده از اینترنت و ماهواره دین اسلام را زیر سوال می برند و طلاب جوان باید جلوی این حركت دشمنان را گرفته و در مقابل این مفاسد اجتماعی ایستادگی كنند چرا كه هر چه مفاسد اجتماعی زیادتر شود وظیفه طلاب سنگین تر می شود.

حجت الاسلام قرائتی راه مبارزه با بی دینی و فساد در جامعه را برخورد عاطفه ای عنوان كرد و افزود: افرادی كه از این طریق مسلمان شدند بیشتر از افرادی است كه از طریق دیگر به اسلام ایمان آوردند.

گفتی است این مراسم با حضور جمعی از طلاب جوان و اساتید در جهت آموزش تبلیغ چهره به چهره در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم صبح امروز برگزار شد.