تبیان، دستیار زندگی
مدیر غرفه موسسه فرهنگی رسانه ای مخلصین در بیست پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: طرح ویژه امسال ما ترویج سبک زندگی جهادی و تحول گرا است و معتقدیم که کشور ما در صورتی که بخواهد به پیشرفت و تحول دست یابد باید سبک زندگی جهادی را در اولویت کار خود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح ویژه ترویج سبک زندگی جهادی و تحول گرا در غرفه مخلصین

مدیر غرفه موسسه فرهنگی رسانه ای مخلصین در بیست پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: طرح ویژه امسال ما ترویج سبک زندگی جهادی و تحول گرا است و معتقدیم که کشور ما در صورتی که بخواهد به پیشرفت و تحول دست یابد باید سبک زندگی جهادی را در اولویت کار خود قرار دهد و به خلاقیت و ابتکار در این راه اهمیت بسیار دهند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

غرفه مخلصین

محمد صادق زمانی مدیر غرفه موسسه فرهنگی رسانه ای مخلصین در بیست پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با ستاد خبری در  خصوص عملکرد غرفه موسسه فرهنگی رسانه ای مخلصین گفت:موسسه مخلصین موسسه ای غیر دولتی در حوزه فرهنگ و رسانه با رویکرد قرآنی است که درسال گذشته رتبه اول را در بخش موسسات غیر دولتی به خود اختصاص داده است.

او در ادامه افزود: طرح ویژه امسال ما ترویج سبک زندگی جهادی و تحول گرا است و معتقدیم که کشور ما در صورتی که بخواهد به پیشرفت و تحول دست یابد باید سبک زندگی جهادی را در اولویت کار خود قرار دهد و به خلاقیت و ابتکار در این راه اهمیت بسیار دهند.

وی در خصوص ترویج سبک زندگی جهادی نیز افزود: ما از بروشور، توزیع کتاب، جزوه و مسابقه هایی مانند «جهادی نباشیم می میریم» همراه با جایزه که خرید از یکی از غرفه های نمایشگاه است استفاده کرده ایم.

او همچنین برای علاقه مندان به فعالیت در ترویج سبک زندگی جهادی اذعان داشت: ما برای کسانی که علاقه مند به ترویج زندگی جهادی در محله خود،مسجد،اداره در طول سال هستند در این مکان ثبت نام می کنیم و برای آن ها کارتی با عنوان مجاهد فرهنگی صادر می شود که در طول سال برای آن ها برنامه هایی برگزار می شود که بتوانند این نوع سبک زندگی را ترویج کنند.

وی در خصوص طرح های مهم زیر مجموعه ای خود که در مجموعه مخلصین که سعی در ترویج آن ها نیز می شود گفت:موسسه مخلصین اولین و تنها ترین هیئت کارتن خواب های احسان الحسین است که در دهه محرم حدود ٧٠٠الی ٨٠٠کارتن خواب را به سمت هیئت های امام حسین هدایت می کنند و آن ها را به ترک اعتیاد هدایت می کنند و پس از ترک اعتیاد برای آن ها کار پیدا می کنند که این قشر آسیب پذیر بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

وی در مورد طرح دیگر این موسسه نیز اذعان داشت: موسسه ما طرح دیگری به نام رویش پروانه باشیم را در دستور کار خود قرار داده است که در آستانه بازگشایی مدارس دوستانی در میادین اصلی شهر تهران با در دست داشتن بروشوری به شکل پروانه و شاخه گلی به استقبال مردم می روند تا از آن ها برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت دعوت کنند و ما بانک اطلاعاتی دانش آموزان بی بضاعت را که در اختیار داریم در اختیار خیرین قرار می دهیم که خود افراد برای کمک به آن ها اقدام کنند.

او همچنین به طرح خیرالرازقین نیز اشاره کرد و افزود: ما در این طرح کاسب ها و مغازه دارانی که منصف هستند و گران فروشی نمی کنند شناسایی می کنیم و تندیسی که در نمایشگاه هم موجود است را به آن ها هدیه می دهیم و آن ها به عنوان کاسب برتر معرفی می کنیم.

زمانی حول برنامه های پیش روی این موسسه در روزهای آینده در نمایشگاه قران نیز گفت: ما دنبال این هستیم که پیوندی بین اقشار بریده از جامعه و قرآن ایجاد کنیم که در نظر داریم از آن ها برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنیم تا آن ها هم برای بازدید از این نمایشگاه معنوی حضور داشته باشند.

او در پایان از استقبال از این غرفه در این روزها ابراز خرسندی کرد و گفت:در این روزهای گذشته از این غرفه بسیار استقبال شده است و من از مسولین برگزاری نمایشگاه کمال تشکر را دارم.