تبیان، دستیار زندگی
شد   اولین گرد‌همایی ائمه جماعات ادارات ونهادهای دولتی زنجان با هدف شناسایی و سامان‌دهی ائمه جماعات و ارایه راهكارهای مفید و مثمرثمر جهت برگزاری نماز جماعت در ادارات روز چهارشنبه مورخة 14/2/85 در دارالقر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین گرد‌همایی ائمه جماعات ادارات و نهادهای دولتی زنجان برگزار شد

اولین گرد‌همایی ائمه جماعات ادارات ونهادهای دولتی زنجان با هدف شناسایی و سامان‌دهی ائمه جماعات و ارایه راهكارهای مفید و مثمرثمر جهت برگزاری نماز جماعت در ادارات روز چهارشنبه مورخة 14/2/85 در دارالقرآن الكریم زنجان برگزار گردید.

در این همایش حجت‌الاسلام دشتكی، مدیركل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان طی سخنانی ضمن تبریك روز معلم و سالروز شهادت علامه شهید مطهری، از ایشان به عنوان معلم بزرگ و فرزانة نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگوی برتر معلمان تربیت اسلامی یاد و ابراز امیدواری كرد كه با استفاده از تألیفات، منش و سلوك آیت‌الله شهید مطهری در راستای تقویت و توسعه مسایل دینی و فرهنگی در جامعه اسلامی بهره‌برداری لازم برده شود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره نام‌گذاری امسال به نام پیامبر اكرم (ص) گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خویش لفظ پیامبر اعظم را به كار برده‌اند و این خود دارای پیام، معنا و مفهوم خاصی است .
حجت‌الاسلام دشتكی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جماعت در ادارات و سازمان‌ها از این حركت به عنوان حركتی زیبا یاد نموده و افزود: برگزاری نماز جماعت اول وقت در ادارات بسیار با ارزش است؛ زیر‌ا در اسلام به نماز اول وقت تأكید فراوانی شده است و شهید رجایی در این زمینه فرموده‌اند به نماز نگویید كار دارم به كار بگویید كه وقت نماز است.
مدیر كل اداره تبلیغات اسلامی زنجان از زحمات و تلاش‌های روحانیان در تداوم و برپایی نماز جماعت در دستگاه‌های دولتی تقدیر و تشكر نمود و خواستار هر چه پر بارتر شدن این محافل شد.
در ادامه این همایش قسمتی از برنامه‌های كارگاه آموزشی، توسط دكتر میرزایی مقـدم، با تبیین ویژه برنـامه‌های ائمة جماعات ادارات برگزار شد