تبیان، دستیار زندگی
رد موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) از طلاب فارغ التحصیل سطح دو حوزه علمیه برای دوره تربیت محقق منطق ثبت نام می کند. به گزارش مهر حجت الاسلام "ابوترابی" گفت: مرکز پژوهشی دایره المعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به موسسه پژوهشی امام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه امام خمینی دانش پژوه رشته تربیت محقق منطق می پذیرد

موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) از طلاب فارغ التحصیل سطح دو حوزه علمیه برای دوره تربیت محقق منطق ثبت نام می کند.

به گزارش مهر حجت الاسلام "ابوترابی" گفت: مرکز پژوهشی دایره المعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) با هدف تربیت متخصص علوم عقلی از طلاب حوزه علمیه قم که داری اتمام سطح دو هستند، برای این دوره ثبت نام می کند.

وی افزود: آشنایی با منطق و فلسفه در حد کارشناسی منطق و فلسفه، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و عدم اشتغال فراگیر از شرایط دیگر پذیرش دراین دوره است. علاقمندان می توانند تا دهم خرداد ماه به دفتر این مرکز در محل موسسه مراجعه کرده و با ارائه فتوکپی شناسنامه، دو قطعه عکس ، گواهی نام فارغ التحصیلی و معرفی نامه یکی از اساتید معروف به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر مرکز پژوهشی دایره المعارف علوم عقلی اسلامی گفت: آزمون این دوره ساعت 9 صبح 25 شهریور ماه برگزار می شود و کلاس های آن در 4 نیم سال تحصیلی از اوایل آبان، همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی در موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و به فارغ التحصیلان گواهی نامه پایان دوره اعطا می شود.