تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی استفاده از تكنولوژی و علوم روز را در جهت معرفی حضرت مهدی (عج) به جهانیان خواستار شد و گفت : ركن اصلی تشیع حضرت ولی عصر (عج) است.  حضرت آیت‌الله  لنكرانی، در دیدار مسؤولان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ركن اصلی تشیع حضرت ولی عصر (عج) است

حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی استفاده از تكنولوژی و علوم روز را در جهت معرفی حضرت مهدی (عج) به جهانیان خواستار شد و گفت : ركن اصلی تشیع حضرت ولی عصر (عج) است.

حضرت آیت‌الله  لنكرانی، در دیدار مسؤولان مؤسسه فرهنگی آینده روشن، فعال در عرصه مهدویت، اظهار داشت: تشیع با امكانات و ابزاری كه در اختیار دارد، می‌تواند در بحث مهدویت فعالیت‌های زیادی انجام دهد. ولی بی‌توجهی به این امكانات چنین وضعی را برای ما به وجود آورده است.
وی با بیان این‌كه اگر حضرت مهدی (عج) خدای ناكرده متعلق به یك فرقه دیگری از ادیان الاهی بود، آن‌ها بیش‌تر و بهتر از مسلمانان از آن بهره می بردند، گفت: اگر خدای نكرده حضرت حجت (عج) متعلق به نصارا بود، آن‌ها فعال‌تر و بهتر از ما از آن بهره برداری می‌كردند. و صدای خود را در این رابطه به آسمان می‌رساندند. ولی ما متاسفانه، به راحتی از كنار این واقعیت بزرگ عبور می‌كنیم.
این مرجع تقلید بهره‌گیری از تكنولوژی روز را در راستای تبلیغ دین اسلام، مكتب تشیع و بیان حقایق مهدویت خواستار شد و ادامه داد: ما نباید به كارهای انجام شده در گذشته و امروز بسنده كنیم. ركن اصلی تشیع حضرت ولی عصر (عج) است. اما متأسفانه در این زمینه بسیار ضعیف عمل كرده‌ایم. ما باید حرف‌هایمان را با زبان روز به جوانان و جهان ارایه كنیم.
وی تحول در آینده بشریت را مستلزم ظهور حضرت ولی عصر (عج) عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: اگر قدرت‌های بزرگ جهان تمام امكانات جنگی را در اختیار داشته باشند و شعار ضد تروریستی نیز سر بدهند، باز هم نمی‌توانند فرجی برای بشریت به وجود آورند. فرج تنها در سایه ظهور حضرت مهدی (عج) ایجاد می‌شود .
انتهای خبر