تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون ورزش های همگانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن گفت: حضور ورزشکاران باید در این نمایشگاه بیشتر باشد زیرا آنها باید تیم ها هدایت کننده مردم باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی: حضور ورزشکاران باید در نمایشگاه قرآن بیشتر شود

رییس فدراسیون ورزش های همگانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن گفت: حضور ورزشکاران باید در این نمایشگاه بیشتر باشد زیرا آنها باید تیم ها هدایت کننده مردم باشند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان، علی مجد آرا؛ رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به نمایشگاه هایی که در زمینه های قرآنی برگزارمی شود گفت: ما کشوری مسلمان هستیم و باید در زمینه های قرآنی به خصوص برای کشورهای خارجی، نمایشگاه های خوبی برگزار کنیم؛ چراکه اگر ما ادعا می کنیم باید در این زمینه مشوق هایی را داشته باشیم که بتوانیم این حرکت را جا بندازیم و ارائه کنیم.

او ادامه داد: برای تحقق چنین فعالیت فرهنگی باید سرمایه گذاری شود و مطمئن هستم اگر کاری کنیم تا حضور مدارس در چنین نمایشگاه هایی تسهیل شود، قادر خواهیم بود فرهنگسازی قرآنی را از سنین پایین و از دانش آموزان اغاز کنیم. ارائه بسته های فرهنگی برای کودکان بسیار جذاب است و می تواند آنها را با قرآن مانوس کند.

مجدآرا همچنین در خصوص حضور ورزشکاران در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: به طور یقین آنچنان که باید، شاهد حضور ورزشکاران نیستیم. از این رو نیاز است تا جذابیتها برای جلب توجه آنها بیشتر شود. می توان این جذابیت را با دعوت از شخصیت های برجسته ورزشی و در نظر گرفتن زمانی برای سخنرانی او ایجاد کرد تا علاوه بر هواداران، سایر ورزشکاران نیز در نمایشگاه قرآن حضور پیدا کنند.

او با اشاره به آنکه وزارت ورزش نیز می تواند با فدراسیون ها تعامل برقرا کند و از انها بخواهد تا از قهرمان ها دعوت کنند تا به نمایشگاه قرآن بیایند خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران در نمایشگاه قرآن می تواند سبب شود تا کودکان بعد از ساعت افطار، پدر و مادر خود را برای حضور در نمایشگاه تشویق کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.