تبیان، دستیار زندگی
شت شهید مطهری دارای باور دینی بسیار قوی بود و هیچ گاه به حوزه و دانشگاه نگاه ابزاری نداشت. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر "رفیعی" - عضو هیئت علمی مرکز جهانی علوم اسلامی با اشاره به شخصیت ویژه استاد مطهری در دفاع از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو هیئت علمی مرکز جهان علوم اسلامی : استاد شهید مطهری هیچگاه به حوزه و دانشگاه نگاه ابزاری نداشت

شهید مطهری دارای باور دینی بسیار قوی بود و هیچ گاه به حوزه و دانشگاه نگاه ابزاری نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر "رفیعی" - عضو هیئت علمی مرکز جهانی علوم اسلامی با اشاره به شخصیت ویژه استاد مطهری در دفاع از مرزهای عقیدتی اسلام گفت: شهید مطهری دارای باور دینی بسیار قوی بود و هیچگاه به حوزه و دانشگاه نگاه ابزاری نداشت و در شرایطی وارد دانشگاه شد که افکار مارکسیسم و کمونیسم در دانشگاه به راحتی ترویج می شد.

وی افزود: استاد مطهری با تدریس مباحث اعتقادی، تفکرات اسلامی را با روح و جان دانشجویان می آمیخت. استاد جامه نگر بود و هیچ گاه یک سویه به موضوعات نگاه نمی کرد به همین لحاظ آثار او جاویدان باقی مانده است.

رفیعی اضافه کرد: طلاب باید باورهای اعتقادی خود را تقویت کنند تا قادر به پاسخگویی به شبهات دینی باشند. در همین راستا مطالعه، تدبر و تعمق در قرآن ضروری است و باید این کتاب مقدس محور فعالیت های تبلیغی قرار گیرد.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و نیز تقدیر از طلاب ممتاز مدرسه علمیه رسالت قم روز گذشته در این مدرسه برگزار شد.