تبیان، دستیار زندگی
رد سرپرست دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از روحانیون دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه، کارشناس فرهنگی و مدیریت شهرستان ها و از مبلغین دارای پایان پایه هشتم با هدف اعزام روحانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان تبلیغات اسلامی از میان طلاب حوزه علمیه کارشناس فرهنگی می پذیرد

سرپرست دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از روحانیون دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه، کارشناس فرهنگی و مدیریت شهرستان ها و از مبلغین دارای پایان پایه هشتم با هدف اعزام روحانی مستقر در روستاها، بخش ها و شهرستان ها داوطلب می پذیرد.

حجت الاسلام "رضا غلامی" در گفتگو با خبرنگار حوزوی "مهر" با بیان این خبر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تکمیل کادر اداری پیمانی در سطوح کارشناس فرهنگی و مدیریت شهرستانی از روحانیون دارای پایان سطح دو حوزه علمیه داوطلب می پذیرد.

وی افزود: یکی از طرح های موفق سازمان، اعزام روحانیون مستقر در روستاها، بخش ها و شهرستان های فاقد روحانی بوده است که به همین منظور در سال جاری با هدف جذب 200 روحانی برای استقرار در این مناطق، این دفتر به ثبت نام روحانیون دارای مدرک پایه هشتم حوزه علمیه پرداخته است.

سرپرست دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیون سازمان تبلیغات گفت: امتحان این دو آزمون روز جمعه 15 اردیبهشت برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این دفتر در جنب جامعه مدرسین مراجعه کرده یا با تلفن 7742321 0251 تماس بگیرند.