تبیان، دستیار زندگی
ند  آیت الله فاضل لنكرانی در دیدار مربیان، مدیران و مسوولان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم گفت: این مجموعه نقش مهمی در حفظ فرهنگ اسلامی دارند  وی گفت: وجود ستاد عقیدتی سیاسی یك امر ضروری و بدیهی اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسوولان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه نقش مهمی در حفظ فرهنگ اسلامی دارند

آیت الله فاضل لنكرانی در دیدار مربیان، مدیران و مسوولان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم گفت: این مجموعه نقش مهمی در حفظ فرهنگ اسلامی دارند

وی گفت: وجود ستاد عقیدتی سیاسی یك امر ضروری و بدیهی است و در آن احتیاج به تامل ندارد و وجود آن یك معجزه است.

  انقلاب اسلامی را یك انقلاب فرهنگی عنوان كرد و افزود: امروزه نیز باید با ایجاد این ستاد یك حركت عقیدتی سیاسی این فرهنگ را حفظ كنیم.
وی خاطر نشان كرد: مشكلات در زمینه اعتقادی در جامعه زیاد است و باید گروهی در جامعه باشند در جهت پاسخ گویی و رفع شبهات موجود در بین جوانان.

آیت الله فاضل لنكرانی تصحیح عقاید جامعه و پاسخ گویی به شبهات را از وظایف عقیدتی سیاسی عنوان كرد و گفت: اگر افراد متخصص در جامعه جوابگوی مسائل جوانان نباشد بدون شك به انحراف كشیده خواهند شد.

وی افزود: انسان بر اساس یك فطرت پاك زاده شده ولی عوامل و مانع هایی در برابر این فطرت وجود دارد كه زیاد است و اگر یك پاسخ صحیح به آن داده نشود به بی راهی خواهند رفت.

آیت الله فاضل افزود: اگر امروزه شبهات در جوانی وجود داشته باشد و این مسئله را به مراجعه به مسولان عقیدتی حل نكند، این افراد خودشان كوتاهی كرده و باید در آخرت جواب گو باشند.

وی در پایان افزود: بنده معتقد هستم كه مربیان، مدیران و مسوولان عقیدتی سیاسی سپاه در حفظ فرهنگ اسلامی و پاسخ گویی به شبهات نقش اساسی را برعهده دارند.