تبیان، دستیار زندگی
بخش رسانه های دیجیتال بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن به منظور ارائه توانمندی ها و آخرین تولیدات حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است برنامه کارگاه های خود را در نمایشگاه اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌های کارگاه آموزشی بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال اعلام شد

بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن به منظور ارائه توانمندی‌ها و آخرین تولیدات حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال که از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است برنامه کارگاه های خود را در نمایشگاه اعلام کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، در این بخش فعالیتهای متنوعی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه گواهینامه معتبر، برگزاری کارگاه نقاشی دیجیتال کودکان با الگوی ایرانی اسلامی، برگزاری زیست بوم یا ماراتن تولید محتوای دیجیتال با موضوع قران و عترت انجام می شود.

در این راستا برنامه برگزاری کارگاه های آموزشی بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم اعلام شد.

نمایشگاه قرآن در شامگاه یکشنبه ٢١ خردادماه در بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال کارگاه "ایده پردازی تصویری از قصص و مفاهیم قرآنی" را در ساعت ٢١ برگزار می کند. این بخش همچنین در ساعت ٢٢:٣٠ میزبان علاقه مندان برای حضور در کارگاه تدوین خلاقانه در انیمیشن خواهد بود.

کارگاه "کارآفرینی الکترونیکی بر پایه آموزه های قرآن و عترت" نیز ساعت ٢١ دوشنبه ٢٢ خردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود. کارگاه "دیجیتال مارکتینگ در فضای قرآن و عترت" نیز در ادامه روز دوشنبه ساعت ٢٢:٣٠ برگزار می شود.

کارگاه "مارتن تولید محتوای دیجیتال قران و معارف دینی" در روزهای ١٨ و ١٩ خردادماه برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی و مسابقه نقاشی دیجیتال کودک با موضوع سبک زندگی اسلامی – ایرانی نیز طی ٥ شب میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کارگاه اموزشی مراقبت های لازم در فضای مجازی همه روزه، در سه نوبت میزبان علاقه مندان خواهد بود.

بنابر این گزارش، برای شرکت کنندگان در کارگاه های اموزشی گواهی صادر می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام در دوره های فوق می توانند به آدرس @ITDMC مراجعه کنند.بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.