تبیان، دستیار زندگی
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از ١١ تا ١٩ خرداد هر شب یک فیلم سینمایی برای بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن پخش خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه نمایش فیلم های سینمایی در نمایشگاه قرآن اعلام شد

بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از ١١ تا ١٩ خرداد هر شب یک فیلم سینمایی برای بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن پخش خواهد کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

فیلم های سینمایی

به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن فیلم های سینمایی مسافران بهشت، و اینک خدا، سر به مهر، زمانی برای شکفتن، رنگ خدا، ملک سلیمان، آفتاب مهتاب زمین، گهواره ای برای مادر و استشهادی برای خدا از ١١ تا ١٩ خردادماه در سانسهای مختلف برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به نمایش در می آیند و مخاطبان می توانند هر روز در دو سانس به نظاره این فیلم ها بنشینند.

نخستین سانس نمایش فیلمهای سینمایی از ساعت ١٨:٣٠ آغاز می شود و تا ساعت ٢٠ ادامه دارد و سانس دوم نیز از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢٣ میزبان سینما دوستان در نمایشگاه قرآن خواهد بود.

براساس این گزارش، فیلم "مسافران بهشت" در تاریخ ١١ خردادماه بر روی پرده می رود و فیلم "واینک خدا" در تاریخ ١٢ خردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

فیلم سینمایی "سر به مهر" نیز در شامگاه ١٣ خردادماه به نمایش در می آید و فیلم سینمایی "زمانی برای شکفتن" در شامگاه ١٤ خردادماه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به نمای گذاشته می شود.

"رنگ خدا" نیز دیگر فیلمی است که در شامگاه ١٥ خردادماه در دو سانس برای بازدیدکنندگان به نمایش در می آید و فیلم سینمایی "ملک سلیمان" در شامگاه ١٦ خردادماه میزبان علاقه مندان به فیلم و سینما خواهد بود.

فیلم سینمایی "افتاب مهتاب زمین"، "گهواره ای برای مادر" و "استشهادی برای خدا" نیز دیگر فیلمهایی هستند به ترتیب در شامگاه ١٧، ١٨ و ١٩ خردادماه به نماش گذاشته می شوند و بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند در دو سانس به نظاره این فیلمها بنشینند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند