تبیان، دستیار زندگی
خب، آره، خاطرخواه گیس گلابتون، دلم می خواهد بیاید پشت پنجره و نگاهم کند. وقتی نگاهم می کند، دلم یک جوری گرم می شود.انگشت هایم جان می گیرند.می توانم هزار تا گردن بند خمیری درست کنم. می توانم یک عالمه سبزی پاک شده را بسته بندی کنم تا ننه جانم راضی شود....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاش یکی قصه اش را می گفت

کاش یکی قصه اش را می گفت

خلاصه ای از این داستان خواندنی: خب، آره، خاطرخواه گیس گلابتون، دلم می خواهد بیاید پشت پنجره و نگاهم کند. وقتی نگاهم می کند، دلم یک جوری گرم می شود. انگشت هایم جان می گیرند. می توانم هزار تا گردن بند خمیری درست کنم. می توانم یک عالمه سبزی پاک شده را بسته بندی کنم تا ننه جانم راضی شود. می فهمی آقا موشه؟ بگو ببینم، تو تا حالا خاطرخواه شده ای؟ نه، حتما نشده ای که این جوری تک و تنها و بی خیال ول می گردی ...

نویسنده این کتاب خانم «شکوه قاسم نیا»  متولد 1334 است. ایشان بعد از پایان تحصیلات خود در رشته ی غلوم سیاسی به حرفه‌ی مورد علاقه ی خود ادبیات روی آورد.

او فعالیت ادبی برای کودکان و نوجوانان را از سال 1359 آغاز کرد. حاصل این فعالیت 36 ساله انتشار بیش از 200 کتاب شعر و داستان است  که تعداد زیادی از آن‌ها موفق به دریافت جوایزی در جشنواره های داخلی شده اند.

«کاش یکی قصه اش را می گفت» تا کنون دو جایزه کسب کرده است و انتشارات محراب قلم در بخش رمان‌های نوجوان به تازگی این کتاب را در72 صفحه و به قیمت 6000تومان منتشر کرده است. این کتاب برای گروه سنی 14 تا 18 ساله مناسب است.

انتشارات محراب قلم

بخش مرکز یادگیری تبیان، تنظیم: نسرین صادقی