تبیان، دستیار زندگی
ان  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تهران از فعالیت 46 مدرسه علمیه بانوان در تهران خبر داد.  خانم راستی روز گذشته در مراسمی كه به مناسبت بزرگداشت شهادت استاد مطهری در مدرسه علمیه عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری برگزار شد،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت 46 مدرسه علمیه بانوان در تهران

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تهران از فعالیت 46 مدرسه علمیه بانوان در تهران خبر داد.

خانم راستی روز گذشته در مراسمی كه به مناسبت بزرگداشت شهادت استاد مطهری در مدرسه علمیه عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری برگزار شد، از پذیرش و نام‌نویسی بانوان به مدارس علمیه تهران خبر داد و افزود: این پذیرش به معنای آموختن لغات و اصطلاحات نیست، بلكه وظیفه اصلی ما انسان‌سازی در این حوزه بزرگ می‌باشد.
وی نظم و انضباط در كارها را باعث موفقیت در رسیدن به هدف انسان‌سازی ذكر كرد و افزود: اگر در آموختن دانش كوتاهی كنیم بر خداوند است كه علم را از ما دور و ما را نزد مردم خوار كند.
راستی در ادامه از مدارس علمیه بانوان فعال نام برد و اظهار داشت: در حال حاضر در تهران 46 مدرسه علمیه خواهران فعالیت می‌كنند كه دو مدرسه علمیه در مقطع سیكل و 44 مدرسه در دوره عمومی و ویژه در سطح دو یا كارشناسی پذیرش می‌نمایند.
وی درباره اساتید مدارس علمیه بانوان گفت: بیش از ششصد استاد در مدارس علمیه خواهران تهران تدریس می‌كنند كه 63 نفر مرد و 537 نفر زن می‌باشند.